تست عمر باتری تلفن های هوشمند Galaxy A5 و Galaxy A5 Duos از سامسونگ

تست عمر باتری تلفن های هوشمند Galaxy A5 و Galaxy A5 Duos از سامسونگ
  • 1393/11/19
  • مهرداد فراهانی
  • 0

بالاخره زمان بررسی دقیق عملکرد باتری گلکسی A5 و A5 Duos سامسونگ فرا رسید، بیایید ببینیم این دو گلکسی در مقابل رقبایشان چه چیزی برای گفتن دارند؟

بعد از بررسی متوجه شدیم هر دو اسمارت فون در زمینه مدت زمان تماس، زمان وبگردی  و زمان پخش ویدئو یکسان عمل کردند که البته همین انتظار را هم داشتیم زیرا داستن دو سیم کارت مصرف باتری در این زمینه ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

طبق معمول از سنجش مدت زمان تماس آن ها شروع می کنیم. شما میتوانید با یکبار شارژ 18 ساعت و 2 دقیقه با این گلکسی ها به صحبت کردن بپردازید. با داشتن این رکورد گلکسی A5 ها 4 ساعت بیشتر از HTC دیزایر 820 و دیزایر 816 و نزدیک به یک ساعت بیشتر از گلکسی توت ۲ شارژ نگه میدارند.

البته این زمان برای هنگامی است که شما در پوشش کامل شبکه هستید در این شرایط حتی بدون توسل به حالت فوق العاده ذخیره نیرو سامسونگ می توانید با خیال راحت به مکالمه بپردازید.

در ادامه مطلب با ما باشید.

بررسی مدت زمان تماس
بررسی مدت زمان تماس

آزمون بعدی مدت زمان وبگردی است، سامسونگ گلکسی A5 و A5 Duos موفق به کسب نمره بسیار خوب 11 ساعت و نیم شدند، که تقریبا دو برابر زمان آخرین موتورولا موتو G است و بهتر از HTC دیزایر 820 و 816 و همچنین سونی اکسپریا C3 دوسیمکارته است. این دو گوشی یک بار دیگر نتیجه بسیار خوبی برای خود به دست آوردند.

مدت زمان وبگردی
مدت زمان وبگردی

خب رسیدیم به آزمون مدت پخش ویدئو. گلکسی ها در این آزمون پس از 9:18 ساعت پخش ویدیو از حال رفتند. که این رکورد  آنها را بعد از سونی اکسپریا C3 دوسیمکارته و HTC دیزایر 816 قرار می دهد اما در کل نتیجه خوبی کسب کرده است.

مدت زمان پخش ویدیو
مدت زمان پخش ویدیو

در نهایت، رسیدیم به آزمون مدت زمان آماده باش، تفاوت این دو مدل در اینجا مشخص می شود. گلکسی A5 با زمان ۲۵۰ ساعت آماده باش برنده این قسمت است در حالی که گلکسی A5 Duos حدود ۵۰ ساعت کمتر دوام آورد. در نتیجه رتبه استقامت گلکسی تک سیمکارته A5 به 74 ساعت رسید، در حالی که ۶۹ رتبه گلکسی A5 Duos  می باشد.

رتبه بندی استقامت میانگینی از عملکرد یک دستگاه است که شامل تمام فعالیت هایی که کاربران انجام می دهند می شود. به طور کلی، این دو اسمارت فون به ویژه A5 تک سیمکارت نتیجه خوبی از این آزمون ها گرفتند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *