ورزش‌نگار ؛ درخشان ماندنی شد/ تصاویر جام جهانی کریکت و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ درخشان ماندنی شد/ تصاویر جام جهانی کریکت و بیشتر
  • 1393/11/19
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

حمایت کمیته فنی درخشان ماندنی شد

a289a0a3-c0ce-40f1-92c4-ef9d0ef2302a-cb

بعد زا نتایج ضعیفی که تیم پرسپولیس در این روزها گرفته و پس از حرفایی که دیروز حمید درخاشن اعلام کرد، حالا کمیته فنی تیم پرسپولیس اعلام کرده که وی بر سر کار خود خواهند ماند و همچنان هدایت تیم را به عنوان سرمربی بر عهده خواهد داشت. قابل ذکر است که نشست این کمیته صبح امروز یکشنبه در دفتر علی اکبر طاهری نایب رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

مقایسه دو تیم استقلال تهران و پیکان

esteghlal-peykan

هم اکنون اگر نگاهی به جدول لیگ برتر فوتبال باشگاها های ایران بیاندازیم میبینیم که تیم استقلال با ۳۴ امتیاز در رده سوم جای گرفته. این در حالی است که فولاد صدرنشین تنها ۳ امتیاز از استقلال بیشتر کسب کرده. در ۵ بازی اخیری که بین تیم های پیکان و استقلال برگزار شده، تیم استقلال توانسته در تمام بازی ها حرف را شکست دهد و نیز در سه بازی آخر گلی هم از پیکان نخورده است. پیکان نیز اکنون با داشتن ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ قرار دارد. برای دیدن مقایسه کامل بین این دو تیم به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

پیروزی تیم حامد حدادی در پلی‌آف لیگ چین

i

امروز بازی های حذفی بسکتبال لیگ چین باز انجام ۸ بازی پی گرفته شد. پس از اینکه حامد حدادی در بازی های جام جهانی بسکتبال بسیار خوش درخشید یکی از هشت تیم یاد شده در لیگ بسکتبال چین به نام کینگ دائو، وی را به خدمت گرفت. حالا در دیدار بین تیم های حدادی و شانشی تیم حامد توانست به نتیجه ۱۱۵ بر ۱۱۳ بازی را ببرد. این در حالیست که بازی قبلی این دو تیم با نتیجه ۱۲۴ به ۱۱۴ نه نفع تیم حریف یعنی شانشی به پایان رسیده بود. برای مشاهده متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

تصاویر زیبا از بازی جام جهانی کریکت

۱

کریکت یکی از ورزشهایی است که طرفداران بسیار زیادی در همه جای دنیا دارد. با اینکه در ایران تقریبا چنین رشته را نداریم، اما باز هم در کشورمان هم طرفداران این بازی گم نیستند. در این مطلب، گویا ورزش ده تصویر بسیار زیبا و بیاد ماندنی از مسابقات جام جهانی کریکت ۲۰۱۵ را برای شما آماده کرده که دیدن انها خالی از طلف نیست. برای دیدن این تصاویر به وب سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

 

باز هم به پایان خلاصه خبرهای مهم ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش رسیدیم. اما در زیر می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را در گویا ورزش مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *