تصویر برخی از قطعات ساعت هوشمند Meizu به بیرون درز پیدا کرد

تصویر برخی از قطعات ساعت هوشمند Meizu به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/20
  • مهدي ده نبي
  • 0

بازار ساعت های هوشمند شاید آنگونه که باید و شاید توسعه کامل خود را نیافته. این امر بنظر در صورتی محقق می شود که همانند صنعت تلفن های هوشمند، آنقدر مدل های مختلف از این محصول عرضه شود تا به یک ثبات و یک ساختار دلخواه مشتری و پر مصرف برسیم. شرکت هایی نظیر سامسونگ، سونی و الجی در تولید ساعت های هوشمند و دسبندهای سلامتی پیشگام بوده اند و بسیاری از آزمون و خطا های اولیه را انجام داده اند تا ساعتی مانند Moto 360 از موتورولا بتواند به جایگاه خوبی در حوزه ساعت های هوشمند دست یابد.

حال بنظر می رسد شرکت Meizu هم یک ساعت هوشمند در دست تولید دارد. امروز تصویری برخی از قطعات این ساعت هوشمند احتمالی، به بیرون درز پیدا کرد و در سایت های مختلف انتشار یافت و نشان از گرد بودن صفحه آن می دهد.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، نمونه از از قطعات مختلف ساعت هوشمند Meizu هستند اخیرا شرکت یاد شده تلفن های هوشمند اقتصادی M1 و M1 Note را با قطعاتی از همین جنس و همین کیفیت روانه بازارها نموده است.

در حالیکه هم اکنون شرکت Meizu در بخش تلفن های هوشمند در حال پیشرفت خوبی است، تولید و عرضه یک ساعت هوشمند می تواند گام بعدی برای موفقیت شرکت مورد بحث باشد. هنوز تا به این لحظه جزئیات و یا اطلاعات بیشتری در مورد ساعت هوشمند مورد اشاره منتشر نگردیده ولی به محض اینکه خبر جدیدی در اینباره بدستمان برسد شما را فورا از آن مظلع خواهیم کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *