راهنمای خرید ؛ سرفیس پرو ۳ و دوربین کانن

راهنمای خرید ؛ سرفیس پرو ۳ و دوربین کانن
  • 1393/11/20
  • مجتبی
  • 1

خرید آنلاین از جمله برترین خدماتی است که در چند سال اخیر به لطف وجود شبکه جهانی اینترنت بسیار توسعه یافته و در سراسر دنیا از آن استقبال بی نظری شده است. اهمیت این موضوع به قدری است که وب سایتی مانند آمازون که یک فروشگاه اینترنتی خرده فروشی است، اکنون به یکی از بزرگان دنیای فناوری مبدل گشته. همچنین نمونه چینی آمازون با نام Alibaba بسیار پیشرفت خوبی داشته و اینها همه نشان از این دارد که پتانسل خرید های آنلاین بالاست.

در ایران هم از سال های گذشته امکانات خرید اینترنتی فراهم شده و روز به روز بر خریداران آنلاین کشور افزوده می شود. شم می توانید امروزه انواع و اقسام کالاهای مورد نیازتان را از طریق اینترنت و با چند کلیک خریداری کنید. اما خرید کالاهای دیجیتال همیشه یکی از پرطرفدار ترین سفارشات کاربران در خرید های آنلاین است. ما در گویا آی تی تصمیم داریم در غالب مطالب با عنوان راهنمای خرید، هر بار چند محصول تخفیف خورده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید اینترنتی ارزانتر را تجربه کنید.

نکته مهم: دقت کنید که تمامی کالاهای معرفی شده از فروشگاه اهی معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی انتخاب می شوند، ولی با اینحال گویا آی تی هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید های شما نخواهد داشت و راهنمای خرید، صرفا چند کالای تخفیف خورده را در هر روز به شما معرفی می کند.

در راهنمای خرید امروز دو محصول را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • تبلت/لپ تاپ Microsoft Surface Pro 3
  • دوربین دیجیتال PowerShot G1 X Mark II

در ادامه مطلب با گویا آی تی و بخش راهنمای خرید همراه باشید.

 

تبلت/لپ تاپ Microsoft Surface Pro 3

Untitled-1

مایکروسافت با تولید سرفیس یک دستگاه نوآورانه را تولید نمود. دستگاهی که به عقیده مایکروسافت تبلتی است که می تواند جایگزین لپ تاپ شما گردد. این گفته واقعا از بخواهیم منصفانه به محصول مورد بحث بنگریم حقیقت دارد. از نسل اولیه این محصول تا کنون که نسل سوم آن با نام سرفیس پرو ۳ تولید شده، تغییرات و بهبودهای زیادی در آن صورت پذیرفته. صفحه نمایش لمسی بسیار با کیفیت سرفیس با عث می گردد تجربه کار با ویندوز لمسی را به بهترین شکل ممکن داشته باشید. قلم استایلوس بسیار حساس و با کیفیت و نیز جنس بدنه فلزی و خوش ساخت محصول یاد شده و نیز قدرت پدازشی بالایش، همه و همه دست در دست هم می دهند تا با دستگاهی روبرو باشیم که مایکروسافت برایش سنگ تمام گذاشته. استفاده از پردازنده های پرقدرت اینتل در چنین محصول باریکی یک چالش مهندسی بسیار سخت برای مایکروسافت بوده که موفق از آن بیرون آمده. صفحه کلید قابل جدا شدن مغناطیسی سرفیس پرو ۳ نیز بر جذابیت و کارایی آن افزوده است.

مشصخات کلی:

ابعاد:     ۲۹۲٫۵ * ۲۰۱٫۴ * ۹٫۱ mm
وزن:     ۷۹۸ g
بلندگو:     دارد
سیستم عامل:     Windows , 8.1 Pro
نوع پردازنده:     Intel Core i5
نسل پردازنده:     نسل چهارم – Haswell
سازنده پردازنده:     Intel
سرعت پردازنده:     ۱٫۶ GHz
مدل پردازنده:     ۴۳۰۰U
حافظه Cache:     ۳ MB
پردازنده گرافیکی:     Intel® HD Graphics 4400

قسمت اصلی این محصول ۴/۸۵۰/۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را باقیمت ۴/۷۵۰/۰۰۰ تومان خریداری کنید. لینک خرید آنلاین این محصول از آل‌دیجیتال

دوربین دیجیتال PowerShot G1 X Mark II

g1xII3کانن همیشه یکی از بهترین نام ها در تولید دوربین ها بوده. امروزه نیز با دیجیتالی شدن همه وسایل شاهد دوربین های کامپکت و کوچکی هستیم که با لنزهایی بسیار پرقدرت و با کیفیت عرضه می شوند. دوربین های ساخت کانن از نظر کیفیت ساخت نسبت به قیمتشان همگی بسیار خوب ارزیابی می شوند و نیز تصاویر ثبت شده با انها بسیار با کیفیت و پر از جزئیات است. دوربین PowerShot G1 X Mark II هم یکی از محصولاتی است که اخیرا به بازار ایران راه یافته. در زیر می توانید برخی از مشخصات این محصول را مشاهده کنید.

مشصخات کلی:

حداکثر دقت:     ۴۱۶۰*۳۱۲۰ Pixels
فرمت عکس:     RAW
بدنه
شکل:     Large sensor compact
صفحه نمایش:     ۳ Inches
چشمی:     Electronic
وزن:     ۵۵۳ g
طول:     ۱۱۶ mm
عرض:     ۷۴ mm
ضخامت:     ۶۶ mm
فیلم
فرمت فیلم:     MPEG-4, H.264
بیشترین دقت فیلمبرداری:     ۱۹۲۰*۱۰۸۰
سنسور
تعداد پیکسل:     ۱۳ MP
اندازه سنسور:     ۱٫۵” (۱۸٫۷ x 14 mm)
نوع سنسور:     CMOS

قسمت اصلی این محصول ۲/۲۶۵/۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را باقیمت ۲/۱۶۵/۰۰۰ تومان خریداری کنید. لینک خرید آنلاین این محصول از آل‌دیجیتال

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. همه جیز جشم نواز است . نحوه ارائه مطلب ، اندازه فونت ، جاگذاری پاراگرافها و محل تصاویر بین متنی هم بدقت انتخاب گردیده که باعث سردرگمی مخاطب نمیشود . ( دیدن و دقت به یک تصویر بین متنی در محل نامناسب معمولا باعث فراموشی بخشی از مطالب متنی مطالعه شده میگرددکه در اکثر مواقع نیاز به ارجاع مجدد به متن قبلی و پیوند ان به ادامه متن بعد از تصویر میشود . حد اقل برای خود من زیاد پیش میاید) . دقت شما قابل تقدیر است . فقط در موارد جزئی اشتباهات تایپی وجود دارد که چیزی از زیبایی کار نمیکاهد ولی اگر ویرایش شود زیباتر مینماید . در چند مورد ازسایت شما تمجید کردم لزوما” برای رفع شبهه مخاطبین معترض احتمالی ، بنا به تشخیص مدیران سایت مجاز به ارسال ادرس ایمیل من بصورت خصوصی برای ایشان هستند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *