روزنگار ؛ پایان کار ویندوز RT/ موبایلی با دو سیستم عامل و بیشتر

روزنگار ؛ پایان کار ویندوز RT/ موبایلی با دو سیستم عامل و بیشتر
  • 1393/11/20
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

دانلود رایگان و نامحدود ویدئوهای یوتیوب در ویندوزفون با Tube Download Unlimited

f2f9436f-32ea-4ab5-9147-df637f7cfa29

دسترسی به ویدئوهای یوتیوب دریچه ای به دنیایی بسیار بزرگ است که در آن می توانید هر گونه محتوای آموزشی، فیلم، سرگرمی را بیابید و نیازهای خود را با ویدئوهای مختلف رفع نمایید. اما مشکلی که برای اکثر کاربران وجود دارد و خصوصا در ایران، عدم وجود امکان دانلود ویدئوهاست. به دلیل هزینه نسبتا بالای پهنای باند اینترنت خیلی بهتر است اگر بتوان ویدئوهای مورد نظر را دانلود نمود و سپس همیشه به صورت آفلاین به آن دسترسی داشته باشیم. اپلیکیشن ها و نرم افزارهای زیادی ساخته شده اند که در پلتفرم های مختلف می توان با آنها ویدئوهای مورد نظر را از یوتیوب دانلود کرد. اما در سیستم عامل ویندوز فون اپلیکیشن مناسب اینکار بسیار کم است. ما در گویا آی تی امروز اپلیکیشن Tube Download Unlimited برای کاربران این سیستم عامل معرفی نمودیم. اپلیکیشن یاد شده می تواند با کیفیت و سرعت مناسبی و با روشی ساده ویدئوهای مورد نظرتان را از یوتیوب دانلود نماید تا بتوانید همیشه به آنها به صورت آفلاین و بدون نیاز به دسترسی به اینترنت دسترسی داشته باشید. اگر به چنین امکانی نیاز دارید، این اپلیکیشن را از دست ندهید.

مقایسه سرعت خواندن و نوشتن حافظه دستگاه های اندرویدی

Title

ما در گویا آی تی همانطور که میبینید همیشه بررسی های مختلفی را بنا به نیاز کاربران منتشر می کنیم. حالا با بررسی سرعت خواندن و نوشتن حافظه دستگاه های اندرویدی در خدمت شماییم. اگر دوست دارید سرعت محصولات اندرویدی مختلف را در انجام اعمالی مانند کپی فایل، انتقال فایل، حذف فایل و … با یکدیگر مقایسه کنید و ببینید کدام گوشی سرعت بیشتری دارد این مقایسه را حتما بخوانید.

Wei Yan Sofia تلفن هوشمندی که با بوت دوگانه ویندوز ۱۰ و اندروید ۵ را اجرا می کند [شایعه]

wei-yan-sofia-1_storyشرکت های مختلفی قصد داشتند دستگاهی را ارائه دهند که بتواند دو سیستم عامل موبایلی را همزمان اجرا کند. بنا به دلایل فراوان هیچ گاه شاهد چنین محصولی از هیچ کدام از شرکت ها نبودیم. اما حلا یک شایعه منتشر شده که باز هم چینی ها در آن نقش دارند. اینبار دستگاهی به نام Wei Yan Sofia قرار است دو سیستم عامل وبندوز ۱۰ مخصوص موبایل و نیز اندروید ۵ آبنبات چوبی را همزمان بوت کند. امکان بهره بردن از دو سیستم عامل یاد شده یکی از ویژگی هاییست که بسیاری به دنبالش هستند و قطعا اگر چنین دستگاهی ساخته شود و شایعه یاد شده حقیقت داشته باشد، به احتمال زیاد با موفقیت چشمگیری مواجه خواهد شد چرا که تا کنون همانطور که اشاره کردیم هیچ شرکتی چنین موبایلی را ارائه نکرده. اگر می خواهید با تلفن هوشمند مورد بحث بیشتر آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

Windows RT رسما از دور کنار رفت

6

همانطور که قطعا می دانید مایکروسافت قرار شده تا ویندوز ۱۰ را به صورت یکپارچه بر روی تمامی دستگاه ها با هر سایز صفحه نمایشی بهینه کند. این روزها در گویا آی تی اخبار متنوع و زیادی را در این باره منتشر کرده ایم و چندی پیش نیز خبری منشتر شد که بیان می داشت مایکروسافت قصد ندارد به کار ویندوز RT خاتمه دهد. اما حالا ظاهرا ورق برگشته و دیگر احتمالا خبری از این سیستم عامل نخواهد بود. قبلا اعلام شده بود که ویندزو  RT برخی از ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ را به همراه داشته باشد اما حالا قرار است عمر این سیستم عامل نیز به پایان خواهد رسید.

در اینجا به پایان روزنگاری دیگر در گویا آی تی رسیدیم و خلاصه مهمترین خبرهای روز دنیای تکنولوژی را که در گویا آی تی منتشر شده، خدمت شما خوبان ارائه کردیم. اما در زیر هم می توانید سایر خبرها و مطالب منتشر شده امروز در دنیای فناوری را مشاهده و در صورت نیاز به آنها مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *