آیا گلکسی s6 دارای لبه ی منحنی است ؟

آیا گلکسی s6 دارای لبه ی منحنی است ؟
  • 1393/11/20
  • سامان گوهری
  • 0

سامسونگ دو گو شی مانند هم ساخت که یکی از آن ها گوشی نوت 4 بود و آن یکی هم نوت 4 ادج بود که تنها فرقش با نوت 4 یک لبه ی منحنی بود . همان ابه ی منحنی باعث شد که این دو گوشی زمین تا آسمان باهم تفاوت داشته باشند . آیا سامسونگ میخواهد اس 6 را هم به لبه ی منحنی تجهیز کند یا نه.

عکس جدیدی از سامسونگ اس 6 به انتشار در آمده است که نشان میدهد که سامسونگ اس 6 هم یک لبه ی منحنی شکل دارد که باعث مشود کار با آن آسان تر شود . البته این میتوند شایعه ای بیش نباشد . اگر در این عکس دقت کنیم میتوانیم بفهمیم که سامسونگ میخواهد کار را برای مخاطبان راست دست و چپ دست  هم آسان کند و لبه منحی شکل را در هر دو سمت راست و چپ بسازد . اینگونه کار برای همه ی کسانی که میخواهند از این گوشی استفاده کنند راحت میشود.

گوشی نوت 4 در یک طرف خود این لبه را داشت که بسیاری از چپ دستان از این موضوع ناراضی بودند . اگر این طراحی ای که منتشر شده است درست باشد قطعا این گوشی شکل و شمایلی تقریبا شبیه به S5 دارد ولی فقط چند چیز جزئی فرق کرده و آن هم تقیراتی است که لبه ی منحنی شکل بوده است که باعث شده است این تقیرات صورت بگیرد .

شکل سمت چپ یک تصویر متعادل را از این گوشی نشان میدهد وشکل دوم از سمت چپ این گوشی را با یکی از محافظ ها نشان میدهد . و شکل سوم از سمت چپ هم یکی دیگر از این روکش های محافظ را نشان میدهد .

شکل های پنج و شش هم این گوشی را با طراحی مقولانه تری نشان میدهد که همان طراحی بدون قاب آن است.

samsung-unpacked-invite-unconfirmed

بسیاری میگویند که این لبه های منحنی بسیار خوب است و این خوب است که سامسونگ به طراحی گوشی هایی با این شکل و شمایل ادامه دهد بسیار خوب است ولی خیلی نیز از این موضوع خوشایند نیستند.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *