ساعت هوشمند ویندوزی ایسوس با تمرکز بر سلامتی و تناسب اندام در راه است [شایعه]

ساعت هوشمند ویندوزی ایسوس با تمرکز بر سلامتی و تناسب اندام در راه است [شایعه]
  • 1393/11/20
  • میلاد جهاندار
  • 1

شرکت تایوانی ایسوس قبلا یکی از بهترین ساعت های هوشمند اندرویدی را ساخته است و در حال حاضر به نظر می رسد آماده می باشد تا پا فراتر از ساعت هوشمند ZenWatch خود بگذارد.

ما اخیرا شایعاتی درباره نسل دوم ساعت های هوشمند ZenWatch شنیده ایم که با باتری با عمر طولانی و رابط کاربری راحت تر همراه هستند. اما جای تعجب اینجاست که در حال حاضر شایعات دیگری منتشر شدند و خبر از عرضه ساعت هوشمند ویندوزی جدیدی از این شرکت با نام VivoWatch می دهند.

به طور کلی محصولات ایسوس وقتی در بین نامشان از کلمه Vivo استفاده می شد بیشتر محصولاتی با قیمت مناسب و سیستم عامل ویندوز بودند و حال با به بیرون درز پیدا کردن نام VivoWatch به نظر می رسد این محصول ساعت هوشمندی با سیستم عامل ویندوز بوده و عملکردی همچون Microsoft Band دارد.

اخیرا این محصول در پایگاه داده سایت Bluetooth SIG مشاهده شده است. باتوجه به اطلاعات پایگاه داده این سایت ساعت هوشمند VivoWatch با تمرکز برروی تناسب اندام و سلامتی طراحی شده و قابلیت کسب اطلاعات درباره ضربان قلب و خواب کاربرش را داراست. همچنین این ساعت هوشمند از توانایی اتصال به تلفن های هوشمند دیگر جهت چاپ اطلاعات مذکور برخوردار است.

البته یک سایت ایتالیایی به نام Notebook Italia ادعا می کند این ساعت از قابلیت موقعیت یابی جهانی نیز بهره می برد و با توجه به داشتن ویژگی فوق این قابلیت دور از انتظار نیست.

علاوه بر آن نیز گفته شده ساعت VivoWatch به ویژگی هایی همانند یک ساعت هوشمند از جمله ارسال پیام، ایمیل،نوشتن یادداشت، تقویم، هشدارها و برخی دیگر مجهز است. تاکنون هیچ اطلاعات رسمی از VivoWatch منتشر نشده تا به این اطلاعات مهر تایید زد. اما احتمال می رود VivoWatch دارای یک صفحه نمایش خاصی برای نشان دادن اطلاع رسانی ها باشد.

مشخص نیست ایسوس چه زمانی به معرفی ساعت هوشمند مذکور می پردازد اما از آنجایی که اطلاعات آن در پایگاه داده سایت Bluetooth SIG مشاهده شد ممکن است در نمایشگاه MWC 2015 ماه مارس رونمایی شود.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. رییس هیئت مدیره ایسوس، جانی شی اخیرا خبر داده بود که نسل بعدی ساعت‌های ZenWatch به یک باتری با عمر هفت روز مجهز خواهد بود. وی گفته بود که این پیشرفت با استفاده از ساده‌سازی عملکرد پردازنده مرکزی و سیستم عامل آن اتفاق افتاده است. وی همچنین در ماه دسامبر نیز تأیید کرده بود که در سه‌ماهه سوم سال جدید یک اسمارت‌واچ به همراه دو دستگاه پوشیدنی دیگر را به بازار معرفی خواهد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *