اکس باکس وان رویایی می شود!

اکس باکس وان رویایی می شود!
  • 1393/11/20
  • سامان گوهری
  • 1

مایکروسافت قول داده است که ایکس باکس را رویایی کند. میخواهد این کار را چگونه انجام دهد؟ با یک بروز رسانی رویایی که در ماه فوریه منتشر میشود .

در این نوشته میخواهیم به امکاناتی که مایکروسافت وعده ی آن را در بروز رسانی داده است بپردازیم.قرار است در این این بروز رسانی مایکرو سافت میخواهد ایکس باکس را رویایی کند ! این رشته ی بروز رسانی از سال 2014 آغاز شد تاکنون نیز ادامه داشته است برویم ببینیم که این تغیرات چه هستند و چگونه قرار است برای ایکس باکس منتشر شوند . مایکرو سافت یک لیست بلند بالا در این مورد نوشته است.

ارتقا کنترل :

اتصال سریع : اکنون این اتصال چیزی در حدود سه تا چها دقیقه به طول می انجامد ولی اکنون قرار شده است این زمان به 2 یا 3 ثانیه برسد .

بهبود پایداری :قطع شدن بازی در هنگامی که شما دارید بازی میکنید یکی از بد ترین لحظات است . در این آپدیت قرار شده است اینگونه قعطی ها به صفر برسد .

محور بازی:

محور بازی به ویدئو ها و اخبار و موضوعات مرتبط به بازی میگویند که در حاشیه ی بازی قرار دارند . در این بروز رسانی به شما کمک میشود که دسترسی شما به این موارد بسیار بهتر شود .

محور بازی بسیار مهم است . شاید بسیاری از موضوعات هستند که شما از آنها بی خبر هستید و محور بازی شما را از این موضوعات باخبر میکند.

چت :

آیکون ها و بسیاری از امکانات مخطلف در اتاق گفتو گو ی ایکس باکس ارتقا پیدا کرده است .سریع تر شدن انتقال متن ها یکی از این امکانات است .

بهبود یافتن تصاویر پس زمینه :

بهبود کیفیت تصاویر پس زمینه ی ایکس باکس و اضافه شدن چندین عکس پس زمینه ی دیگر از این امکانات است . بسیاری مدعی بودند که تصاویری که برای پس زمینه انتخاب میشوند بسیار بی کیفیت اند ولی اکنون آن مشکل رفع شده است .

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *