اریکسون دوباره شیائومی را به دادگاه فرامی‌خواند

اریکسون دوباره شیائومی را به دادگاه فرامی‌خواند
  • 1393/11/21
  • مرتضی بیاتی
  • 0

دعوای بین اریکسون و شرکت چینی شیائومی دوباره بالا می گیرد و طبق گفته ها این بار جرم شیائومی نادیده گرفتن حکم داگاه است. در دسامبر 2014 دادگاه عالی دهلی فروش برخی از تلفن های شیائومی در بازارهای بزرگ را, به دلیل پرداخت نکردن حق امتیاز به اریکسون ممنوع کرد.

طبق حکم دادگاه شیائومی می بایست فروش تلفن های مبتنی بر پردازشگر کوالکام خود را که تا قبل از پنجم فوریه تولید شده اند متوقف کند, ولی به گفته اریکسون یک فروشگاه آنلاین این حکم دادگاه را نقض کرده است.

به گزارش خبرگزاری تایمز آف ایندیا, شیائومی گفته است که این فروشگاه هیچ رابطه ای با این شرکت ندارد.

به گزارش خبرگزاری ها, Ajit Warrier وکیل شیائومی گفته است که “این شرکت هیچ سهمی از این وب سایت ندارد”. این گوشی ها “توسط شخص ثالثی فروخته می شود که شیائومی هیچ کنترلی بروی آن ندارد”.

هنوز دادگاه به تصمیم نهایی درباره این موضوع نرسیده است, با این حال شیائومی حق دارد که گوشی های مبتنی بر کوالکام خود را حداقل تا تاریخ 18 مارس 2015 به فروش برساند.

این شرکت می بایست برای هر گوشی فروخته شده 100 روپیه به دادگاه عالی دهلی پرداخت کند. فروش گوشی های دیگر این شرکت که از پردازشگر های دیگری استفاده می کنند , مانند Redmi Note که مبتنی بر مدیاتک است, همچنان غیرقانونی می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *