آیفون 6 اس ممکن است دارای دوربین 8 مگاپیکسلی باشد (شایعه)

آیفون 6 اس ممکن است دارای دوربین 8 مگاپیکسلی باشد (شایعه)
  • 1393/11/21
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید نسخه بعدی آیفون در راه است و هنوز جزیات دقیقی درباره آن منتشر نشده است. برخی معتقد هستند که نام این دستگاه آیفون 6 اس است و برخی دیگر آن را آیفون 7 می دانند.

اپل اکنون از سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی برای نسل فعلی و قبلی آیفون خود استفاده کرده است دو گوشی هوشمند آیفون 6 و آیفون 5 اس دارای سنسور 8 مگاپیکسلی هستند. در حال حاضر با توجه به گزارشات اخیر آیفون 6 اس دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی است اگر چه در نسخه جدید ارتقاء دوربین وجود ندارد اما انتظار می رود که نسبت به دیگر آیفون ها مقداری بهبود یابد.

این خبر از سوی جف پلوتونیم که یک تحلیلگر است می آید و اعلام کرده شرکت Largan که لنز های دوربین اپل را می سازد وضعیت مالی خوبی را نخواهد داشت. وی معتقد است دوربین نسل بعدی آیفون همان دوربین آیفون 6 است و تغییری نخواهد کرد.

همانطور که می دانید شایعه شده است که دستگاه های جدید آیفون 6اس و 6 پلاس خواهند بود و داری پردازنده A9 هستند البته این خبر فعلا شایعه است و هنوز هیچ اثباتی برای آن وجود ندارد.

ما انتظار داریم که آیفون جدید اپل در سال جاری نمایان شود که احتمال روزی از ماه های سپتامبر و اکتبر در طی کنفرانسی معرفی خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *