نسخه جدید اسکایپ برای اندروید از قابلیت اشتراک گذاری آفلاین تصویر پشتیبانی می کند

نسخه جدید اسکایپ برای اندروید از قابلیت اشتراک گذاری آفلاین تصویر پشتیبانی می کند
  • 1393/11/21
  • مجتبی
  • 4

اپلیکیشن اسکایپ را تقریبا همه می شناسید. حالا نسخه جدید این پیامرسان برای اندروید ۵/۲ منتشر شده که امکانات و قابلیت های بسیار کاربردی ای را به آن افزوده است که یکی از آنها امکان اشتراک گذاری تصویر در حالت آفلاین است. یکی دیگر از قابلیت های جدید اپلیکیشن مورد بحث، امکان تصویر در تصویر ست که از سپری شدن زمان بیشتر برای چت جلوگیری می کند و کیفیت تماس ها صوتی نیز بهتر شده.

با ویژگی اشتراک گذاری آفلاین شما می توانید تصاویر مورد نظرتان را در حالتی که حتی به اینترنت متصل نیستید برای مخاطبان آفلاینتان ارسال کنید، این ویژگی از مواردی است که قبلا امکان انجامش وجود نداشت. زمانی که دوستان شما در اسکایپ آنلاین شوند، تصاویر به اشتراگ گذاشته شده شما در سوابق چت با آن مخاطب ظاهر می شوند. در این حالت اگر شما نیز آنلاین شوید باز هم می توانید به صورت ساده و همیشگی به مکالمات جدید بپردازید. این موارد را بلاگ رسمی اسکایپ منتشر کرده است.

بعلاوه موارد یا شده با بروزرسانی جدید، امکان تصویر در تصویر هم فراهم شده که به شما اجازه می دهد در حین انجام یک ماکلمه ویدئویی، بتوانید به دیگر اپلیکیشن ها مراجعه کنید. در نهایت، اپلیکیشن مورد بحث قول داده که کیفیت تماس های صوتی نیز با این اپدیت بسیار بهبود یافته اند، حتی در صورتی که کیفیت اتصال شما به اینترنت چندان قوی و مناسب نباشد. زمان اجرای چت ها نیز بسیار بهبود یافته. زمانی که شما بخواهید یک بروزرسانی را باز کنید، زمان باز شدن آن نیز بسیار کوتاه شده.

[button link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. من یه مشکلی دارم وقتی داخل اسکایپ پیام میاد اعلام نمی کنه که پیام اومده یانه.ایا تنظیمات خاصی داره؟

    1. بروزش کنید احتمالا درست میشه

  2. ویژه گیهای منحصر بفرد اسکایپ شامل ارسال پیام کوتاه به صورت مستقیم ،انتقال یا فوروارد تماس ها به شماره تلفن ثابت یا همراه ،یا راه اندازی یک شماره تلفن آنلاین برای خودتان ،آشنایانتان و یا محل کارتان برای ارتباط آسان دوستان یا حتی مشتریان شما.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *