روزنگار ؛ آموزش فتوشاپ/صفحه نمایش ۸K و بیشتر

روزنگار ؛ آموزش فتوشاپ/صفحه نمایش ۸K و بیشتر
  • 1393/11/21
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

بلکبری ۱۰.۳.۱ در ۱۹ فوریه عرضه خواهد شد

Title

سیستم عامل های موبایل در گذشته و قبل از روی کار آمدن اندروید و ios به سیمبین و جاوا و بلکبری خلاصه میشد. در این بین سیستم عامل بلکبری به دلیل امنیت بالایش همیشه مورد استفاده مقامات دولتی و حتی رئیس جمهور آمریکا بوده و هست. پس از روی کار آمدن اندروید محبوب و ios پرکاربر، بلکبری بسیار سقوط کرد و حتی به مرز ورشکستی رسید و مجبور به فروش برخی از املاک شرکت شد. اما پس از مدتی ظاهرا قرار است شاهد افزایش مجدد حضور بلکبری باشیم. هم اکنون هم خبری منتشر شده که نسخه ۱۰.۳.۱ سیستم عامل یاد شده قرار است در تاریخ ۱۹ فوریه سال میلادی جاری در اختیار کاربان قرار گیرد. اگر می خواهید با جزئیات بیشتر نسخه جدید مورد اشاره از سیستم عامل بلکبری آشنا شوید، این مطلب را حتما بخوانید.

آموزش ایجاد یک متن پلاستیکی براق در فتوشاپ

Clean Plastic Text Effect - 600

فتوشاپ بدون هیچ تردیدی برترین و محبوبترین و البته پرکاربر ترین نرم افزار گرافیکی جهان است. از این نرم افزار استفاده های گوتاگونی می شود. در واقع فتوشاپ به این معروف است که ابزارهایش آنقدر خلاقانه هستند که حتی سازندگان آن هم تصور نمی کنند که بتوان بسیاری از کارها را با آن انجام داد. کاربران حرفه ای تر فتوشاپ همیشه با خلاقیت خود و ترکیب ابزارها و تنظیمات مختلف در فتوشاپ، آثاری را خلق میکنند که واقعا جذاب هستند. در همین راستا چند وقتی است که در گویا آی تی اقدام به انتشار آموزش های حرف ای فتوشاپ گرفته ایم. در این مطلب نیست قصد داریم آموزش ایجاد یک متن پلاستیکی شفاف را در فتوشاپ خدمت شما تقدیم کنیم. برای مشاهده آموزش یاد شده این مطلب را مطالعه کنید.

سخت افزار جدید ساخت نمایشگرهای ۸K را ممکن می سازد

gx

همیشه در دنیای فناوری سرعت بسیار بالاست به طوری که امکان دارد فناوری های کنونی که بنظر بسیار سطح بالا می آیند در چند روز آینده قدیمی محسوب گردند! صفحه نمایش ها همیشه یکی از جذاب ترین بخش های لوازم دیجیتالی هستند. صفحه نمایش های ۴K و حتی ۵k اکنون ساخته شده و در محصولات گوناگونی بکار رفته اند. کیفیت بالای این صفحات بر کسی پوشیده نیست اما ظاهرا خیلی سریعتر از آنچه فکر میکردیم قرار است دوران صفحه نمایش های ۴k به سر آید! واحد استانداردهای الکترونیکی حالا جزئیاتی از صفحه نمایش های ۸k داده که دیدنش خالی از لطف نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صفحه نمایش های ۸k این مطلب را حتما ببینید.

تلفن هوشمند Sony Xperia E4 معرفی شد

sony-banner3

امروز سونی از دستگاهی با ساختار و طراحی جدید رونمایی کرد که بسیاری را متعجب ساخت. تلفن هوشمند Xperia E4 بر خلاف نسل پیشین خود و در واقع بر خلاف بسیاری از محصولات کنونی سونی، از زبان طراحی جدیدی بهره گرفته. لبه های گرد این گوشی خود یکی از عمده ترین تفاوت ها در ساخت و طراحی آن است. استفاده از برخی ویژگی های تلفن های همراه رده بالا در این دستگاه میان رده نیز از نکات مهمی است که می توان در مورد Xperia E4 بیان داشت. برای آشنایی بیشتر با این گوشی مطلب معرفی آن را در گویا آی تی مطالعه نمایید.

HTC از تلفن هوشمند Desire 626 رونمایی کرد

desire-626

در ماه گذشته چند تصویر از تلفن هوشمند HTC Desire 626 منتشر شد و برخی از مشخصات آن نیز لو رفت. امروز بالاخره اچ تی سی تصمیم گرفت این گوشی را معرفی کند. خیلی ها انتظار داشتند دستگاه یاد شده در نمایشگاه MWC 2015 معرفی گردد ولی حالا شرکت سازنده تصمیم گرفته زوتر اقدام به اینکار نماید. در واقع Desire 626 یکی دیگر از تلفن های هوشمندی است که در رده میانی از چیپست های ۶۴ بیتی اسنپدراگون بهره می برد. برای مشاهده مشخصات کامل این گوشی به پست معرفی ان در گویا آی تی مراجعه کنید.

چیزهایی که باید درباره حملات DDOS بدانید

DDoS-attack-623x426امنیت وب سایت ها از مهمترین مقوله هایی است که در چند سال اخیر به شدت مورد چالش قرار گرفته. سایت ها و سرویس های بزرگی مانند سونی، مایکروسافت و حتی فیسبوک در چند ماه گذشته هک شدند یا در سرویس دهی آنها برای حتی دقایقی کوتاه اختلال ایجاد شد. اما در این بین حملات DDOS یکی از خطرناک ترین نوع حملات است که با فرستادن درخواست اهای جعلی بسیار زیاد سرور را از کار باز می دارند. این عمل معمولا برای ضعیف کردن سرور و نفوذهای پس از آن انجام می گردد. اگر می خواهید با DDOS بیشتر آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

در این لحظه به پایان خلاصه برترین خبرهای روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر شده، رسیدیم. اما می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را نیز در زیر مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *