۲۲ بهمن را با تصاویر سلفی جشن بگیرید!

۲۲ بهمن را با تصاویر سلفی جشن بگیرید!
  • 1393/11/22
  • فرشته سعیدی
  • 2

امام خمینی (ره) در بیستم بهمن ماه سال ۱۳۶۰ طبق پیامی که به ملت شریف و ارجمند داده بودند فرمودند:۲۲بهمن سرآغاز پیروزی ملت شریف و غیور ایران بر مستکبران و از بین رفتن حکومت ستمگر طاغوت و نیز افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستعضعفان است.

اینک به اطلاع ما رسیده است که در فاضی سایبری جنبشی کار خود را باعنوان 《آمدیم》 آغاز کرده که هدف آن تصاویر سلفی مردم از این رویداد است. این روزها عکاسی سلفیبسیار رواج یافته و فراوان استفاده می شود. کمتر کسی هست که از خود سلفی نگرفته باشد و به طور کلی عکس سلفی به عکسی می گویند که عکاس ازخود می گیرد.

به گزارش گویا آي تی، جنبش یاد شده از تمام هموطنان عزیز که در راهپیمایی امروز یعنی ۲۲ بهمن شرکت می کنند تقاضا دارد، عکس های سلفی خود را که در راهپیمایی گرفته اند به این نشانی amadim@chmail.ir ارسال کنند.لازم به ذکر است که این عکس ها بر روی آلبوم جنبش سایبری در سایت Lenzor.com/amadim بارگزاری خواهند شد و بهترین و برگزیده ترین عکس ها درسایت Amadim.com منتشر می گردند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. یه سایت ایرانی هستش که میتونین عکسای سلفی تونو توش آپلود کنین. قراره به زودی مسابقه هم توش برگذار شه تو موضوعات مختلف. اسمش selfigram.ir هست. فکر کنم واسه اونایی که به سلفی علاقه دارند مفید باشه.
    با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *