بهترین تلفن های هوشمند قابل خرید در حال حاضر

بهترین تلفن های هوشمند قابل خرید در حال حاضر
  • 1393/11/22
  • مهدي ده نبي
  • 0

با وجود تعدد زیاد تلفن های هوشمند که توسط برندهای مختلف در سراسر دنیا تولید شده است، شما کدام یک را برای خرید انتخاب می کنید؟

در ابتدا، به شما این اطمینان را می دهیم که نمی توانیم یک مورد را به عنوان بهترین انتخاب کنیم. چرا که هر کدام از تلفن های هوشمند امروزی، دارای خصوصیات مخصوص به خود هستند و در نوع خود، می توانند یکی از بهترین موارد به حساب بیایند. ما در این مقاله، آنها را به دسته های مختلف تقسیم بندی کرده ایم. چرا که برخی افراد با سایز بزرگ ( فبلت ) راضی می شوند و بعضی دیگر با سایزهای کوچکتر. این نکته را هم عرض کنم که در مورد هر محصول، زیاد وارد جزئیات نمی شویم.

با گویا آی تی همراه باشید تا بهترین تلفن های هوشمند قابل خرید را به شما معرفی نماییم.

بهترین فبلت ها

۴ Samsung Galaxy Note

۴ Galaxy Note ، بهترین محصول سامسونگ در این طبقه به شمار می رود. این تلفن هوشمند دارای پردازنده Snapdragon ۸۰۵ یا Octa ۷ Exynos ، دوربین ۱۶ مگاپیکسل ، صفحه نمایش ۵.۷ اینچ Super AMOLED و همچنین قلم S Pen است. اگر به دنبال به روزترین مشخصات و همچنین رابط کاربری TouchWiz سامسونگ هستید، این محصول گزینه مناسبی به حساب می آید.

Apple iPhone ۶ Plus

این محصول، تفاوت زیادی با نسل های پیشن خود دارد. این محصول دیگر برای کار با یک دست ساخته نشده و وارد شاخه فبلت ها شده است. آیفون ۶ پلاس دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر، دوربین فوق العاده و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی رتینا با کیفیت ۱۰۸۰p با دقت رنگ بالا است. همچنین نسبت به آیفون ۶ دارای طول عمر باطری بهتری نیز هست.

۶ Nexus

نکسوس ۶ در نگاه اول کمی بزرگ به نظر می رسد. اما اگر علاقمند به تلفن های هوشمند بزرگ هستید، این محصول با صفحه نمایش ۶ اینچی quad HD خود، گزینه مناسبی به شمار می رود. این محصول همچنین از امتیازات گوگل که مهمترین آن، آپدیت سریع به آخرین ورژن اندروید است بهره می برد.

در حقیقت، نکسوس ۶ اولین تلفن هوشمندی بود که با اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی عرضه شد. این محصول همچنین از عمر باطری طولانی و کیفیت بالای دوربین نیز برخوردار است.

__________________

بهترین عمر باطری

Motorola Droid Turbo

اگر به دنبال عمر باطری مناسب برای تلفن های هوشمند هستید، به عنوان اولین گزینه می توانید به موتورولا دریود توربو مراجعه کنید. این تلفن هوشمند ۵.۲ اینچی با باطری ۳۹۰۰ میلی آمپر، گوی سبقت را در زمینه عمر باطری از دیگر رقبا ربوده است. Motorola Droid Turbo اگرچه با ضخامت ۰.۴۴ اینچی ( ۱.۱ سانتی متر ) خود، کمی ضخیم به نظر می رسد، اما از لحاظ عمر باطری، می توانید برای دو روز کارکرد روی آن حساب کنید.

مشخصات این تلفن هوشمند عبارت است از :

  • پردازنده Snapdragon ۸۰۵
  • دوربین ۲۰ مگاپیکسل
  • صفحه نمایش QuadHD

__________________

بهترین و زیباترین از لحاظ ظاهر و سایز

۶ Apple iPhone 

آیفون ۶ به عنوان پرفروش ترین تلفن هوشمند در دنیا معرفی شد. این تلفن هوشمند در نهایت به سایز مورد علاقه کاربران رسید و باعث شد تا نظر خیلی از مردم را نسبت به خود جلب کند.

بدنه آلومینیومی آیفون ۶ که تنها ۶.۸ میلیمتر ضخامت دارد، در هنگام استفاده بسیار خوش دتس و زیبا به نظر می آید. در پس این بدنه، یک پردازنده قدرتمند با نام A۸ و همچنین گرافیک فوق العاده ای قرار دارد. دوربین آن نیز که معرف حضور همه هست. در کنار همه این موارد، سیستم عامل یکپارچه و قدرتمند iOS نیز زینت بخش این تلفن همراه هوشمند است.

HTC One M۸

این تلفن هوشمند، بسیار با سلیقه، شیک طراحی شده و لقب زیباترین گوشی اندرویدی را یدک می کشد. با بدنه آلومینیومی فوق العاده خود، زیبایی بی نظیری را به رخ می کشد.

HTC One M۸ با دوربین ۴ مگاپیکسلی UltraPixel همراه است.

__________________

تلفن های هوشمند کوچک و جمع و جورتر

Apple iPhone ۵S

تلفن های هوشمند با سایز بزرگ در حال حاضر، سلیقه همه افراد را به خود جلب نمی کند. به همین دلیل، هنوز بازار کار برای تلفن های کوچک و جمع و جورتر وجود دارد. آیفون ۵ اس بهترین انتخابی است که در این زمینه می توانید داشته باشید. این تلفن همراه هوشمند دارای دوربین و سیستم عامل فوق العاده ای است. اما از لحاظ طول عمر باطری، نمی تواند بیشتر از یک روز دوام بیاورد.

Sony Xperia Z۳ Compact

رقیب آیفون ۵ اس در این قسمت، اکسپریا زد ۳ سونی است. تلفن هوشمند سونی دارای صفحه نمایش ۴.۶ اینچی است که نسبت به آیفون ۵ اس، ۰.۶ اینچ بزرگتر است.

با ترکیبی از پلاستیک شفاف و شیشه در بدنه، طول عمر باطری بالا و دوربین خوب این دستگاه، می تواند گزینه خوبی برای علاقمندان به اندروید به حساب آید.

__________________

متفاوت و خاص بودن

Xiaomi Mi Note

شیائومی، یک شرکت چینی است که امسال زیاد در مورد آن شنیدیم. صادقانه بخواهیم بگوییم، این شرکت یک کپی ناشیانه از محصولات اپل را به بازار عرضه می کند.

اما در مورد Xiaomi Mi Note ، به نظر می رسد این شرکت معیارهای الهام گیری ( شما بخوانید کپی برداری ) خود را به سمت سامسونگ برده است. با نگاه نزدیکتر، قادر خواهید بود تا جزئیات دقیق تری در مورد کیفیت ساخت و طراحی آن شاهد باشید. با این وجود، قیمت آن نیز در مقابل رقبای اپلی و سامسونگی خود، کمتر به نظر می رسد.

Meizu Mx۴ Pro

کشور چین در سال گذشته، از آمریکا در مورد تولید تلفن های هوشمند عقب افتاد. اما امسال، شرکت های چینی پا به عرصه تلفن های هوشمند گذاشته اند و همگام با شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ، اقدام به تولید این محصولات می کنند. شرکت Meizu ، یکی از این شرکت هایی است که با معرفی پرچمدار خود به نام Meizu MX۴ Pro ، قصد جلب توجه مردم را دارد.

این دستگاه دارای فریم آلومینیومی، طراحی مینیمال، سیستم عامل با رابط کاربری تمیز و زیبا، دوربین خوب و همچنین اسکنر اثر انگشت است.

__________________

ارزان قیمت، ولی فوق العاده

( ۲۰۱۴ ) Motorola Moto G

تمامی افراد جامعه، قادر به خریداری تلفن های هوشمند مدرن و گران قیمت امروزی نیستند. اما اغلب آنها دوست دارند که تجربه استفاده از آنها را همراه خود داشته باشند. Moto G یکی از تلفن های هوشمندی است که با صفحه نمایش ۵ اینچی، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق العاده، پردازنده و عمر باطری خوب، انتخاب خوبی در این قسمت به شمار می رود.

۶۳۵ / ۶۳۰ Nokia Lumia

سیستم عامل سوم، یعنی ویندوزفون، مدت طولانی است که در کنار آی او اس و اندروید برای بقاء می جنگد و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است.

۶۳۵ / ۶۳۰ Nokia Lumia یک پیشنهاد وسوسه انگیز در بیشتر فروشگاه ها به حساب می آید. مدل ۴.۵ اینچی آن در آمریکا و تحت قرارداد، تنها ۵۵ دلار به فروش می رسد.

__________________

پیشنهاد مخصوص به علاقمندان ویندوزفون

Lumia Icon / ۹۳۰ Nokia Lumia

اگر تصمیم گرفته اید که به سمت دنیای ویندوزفون بروید، لومیا ۹۳۰ یا مدل ورایزون آن با نام آیکون، گزینه های مناسبی به حساب می آیند. شما در این قسمت، نیز اچ تی سی وان ام ۸ مدل ویندوزی را نیز پیش رو دارید. اما لومیا ۹۳۰ موفقیت بیشتری در دریافت آپدیت های ویندوزفون دارد.

طبق گفته ها، سری لومیا دارای دوربین بسیار خوبی است. طبق بررسی های ما روی این تلفن هوشمند ویندوزفونی، علیرغم سرعت پایین آن، کیفیت تصاویر بسیار خوبی را شاهد بودیم.

__________________

پیشنهاد مخصوص به علاقمندان بلک بری

BlackBerry Passport

طرفداران و علاقمندان بلک بری که در حال حاضر کمی نادر به نظر می رسند، روزهای خوبی را پشت سر می گذرانند. بلک بری پاسپورت یک تلفن هوشمند عجیب با صفحه نمایش بزرگ مربع شکل است، اما همان حس و حال کیبورد های قدیمی، به همراه کمی خلاقیت و نوآوری را دارا می باشد.

این تلفن هوشمند دارای طول عمر باطری فوق العاده، سیستم عامل روان، پشتیبانی از نرم افزارهای اندروید و یک دوربین خوب است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *