راهنمای خرید ؛ هدفون Jabra Stone و چاپگر لیزری HP

راهنمای خرید ؛ هدفون Jabra Stone و چاپگر لیزری HP
  • 1393/11/22
  • مجتبی
  • 0

خرید آنلاین از جمله برترین خدماتی است که در چند سال اخیر به لطف وجود شبکه جهانی اینترنت بسیار توسعه یافته و در سراسر دنیا از آن استقبال بی نظری شده است. اهمیت این موضوع به قدری است که وب سایتی مانند آمازون که یک فروشگاه اینترنتی خرده فروشی است، اکنون به یکی از بزرگان دنیای فناوری مبدل گشته. همچنین نمونه چینی آمازون با نام Alibaba بسیار پیشرفت خوبی داشته و اینها همه نشان از این دارد که پتانسل خرید های آنلاین بالاست.

در ایران هم از سال های گذشته امکانات خرید اینترنتی فراهم شده و روز به روز بر خریداران آنلاین کشور افزوده می شود. شم می توانید امروزه انواع و اقسام کالاهای مورد نیازتان را از طریق اینترنت و با چند کلیک خریداری کنید. اما خرید کالاهای دیجیتال همیشه یکی از پرطرفدار ترین سفارشات کاربران در خرید های آنلاین است. ما در گویا آی تی تصمیم داریم در غالب مطالب با عنوان راهنمای خرید، هر بار چند محصول تخفیف خورده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید اینترنتی ارزانتر را تجربه کنید.

نکته مهم: دقت کنید که تمامی کالاهای معرفی شده از فروشگاه اهی معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی انتخاب می شوند، ولی با اینحال گویا آی تی هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید های شما نخواهد داشت و راهنمای خرید، صرفا چند کالای تخفیف خورده را در هر روز به شما معرفی می کند.

در راهنمای خرید امروز دو محصول را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • هدفون Jabra Stone 3
  • چاپگر لیزری HP LaserJet P1102W

در ادامه مطلب با گویا آی تی و بخش راهنمای خرید همراه باشید.

هدفون Jabra Stone 3

Handsfree-Bluetooth-Jabra-Stone-31ccd0f

اگر اهل موسیقی هستید حتما از هدفون های مختلف استفاده کره اید. اما آیا با هدفون جبرا آشنایی دارید؟ سبک طراحی این محصول نسبت به سایر دستگاه های تولید شده در این زمینه بسیار متفاوت و خلاقانه است. استفاده از تکنولوژی حذف نویز یکی از بهترین مزایای این هفون است که باعث می گردد صدای تولید شده آن شفاف و بدون صداهای مزاحم باشد. برخورداری از قابلیت NFC در هدفون یاد شده باعث می گردد تا براحتی بتوان آن را با دستگاه های دیگر جفت کرد.

نوع طراحی به گونه ای است که به بهترین حالت ممکن می توانید آن را بر روی گوش های خود قرار داده و شنیدن موسیقی به صورت بی سیم لذت ببرید. بنا به گفته سازنده هدفون Jabra Stone 3، این محصول قادر است تا ۸ ساعت به طور مداوم و با یک بار شارژ برای شما کار کند. همچنین با یکبار شارژ کامل می تواند تا ۶ روز در حالت آماده بکار قرار بگیرد. این هدفون مجهز به دو میکروفون با جدیدترین فناوری هاست. وزن آن نیز بسیار کم است که می توان این مورد را هم از مزایای دستگاه یاد شده بشمار آورد. همچنین علاوه بر گوش دادن به موسیقی می تواند با این محصول به انجام مکالمات بپردازید.

مشخصات کلی:

وزن: ۲۸ گرم
بلوتوث: دارد و قابل انصال به تمام دستگاه های بلوتوث دار استNFC: دارد
قابلیت تنظیم دستورالعمل گفتاری: دارد
اعلان صوتی: دارد

قیمت واقعی این محصول ۳۵۰/۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را با قیمت ۳۲۹/۰۰۰ تومان خریدارید کنید. لینک خرید آنلاین از دیجیکالا

چاپگر لیزری HP LaserJet P1102W

Printer-HP-P1102Wf096e2

پرینترها همیشه نقش اساسی در شرکت ها دارند. استفاده از شبکه ها برای به اشتراک گذاری استفاده و دسترسی به خدمات چاپ پرینترها امری رایج است. اما اگر این محصول مجهز به فناوری بی سیم باشد چه؟ پرینتر HP LaserJet با پشتیبانی از شبکه های وای فای، که تا به امروز فقط بر روی محصولات گران قیمت وجود داشت، می تواند در ادارات و مراکزی که نیاز به پرینتر اشتراکی دارند بسیار کارا باشد. یعنی هر دستگاه مجهز به وای فای که اجازه چاپ به آن داده شود قادر است تا به صورت بی سیم از خدمات چاپ بهره ببرد.

پرینتر مورد بحث بسیار کامپکت ساخته شده و می تواند حدود ۱۵۰ برگه را در خود جای دهد. البته برای کاهش سایز آن اگر نیاز به بخش ورودی کاغذ نباشد می توان آن را هم بست. یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول پشتیبانی از پورت USB 2/0 است که بسیار می تواند کارا باشدو حتی اگر به صورت بی سیم از این دستگاه بهره ببرید امکان دارد نیاز به پورت USB هم داشته باشید و اچ پی فکر اینجا را نیز کرده.

مشخصات کلی:

پرینتر چاپ لیزری تک کاره سایز چاپ: A4
کاغذ: ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ
چاپ: تک رنگ – سرعت چاپ سیاه وسفید: تا 18 صفحه در دقیقه – رزولوشن چاپ: 600×600 dpi – توان کار ماهانه: 5000
سایر مشخصات: نوع کارتریج یا تونر: تونر به شماره 85A – پورت USB 2.0 – شبکه بی سیم Wi-Fi
قیمت واقعی این محصول ۳۲۹/۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را با قیمت ۳۱۷/۰۰۰ تومان خریدارید کنید. لینک خرید آنلاین از دیجیکالا
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *