کنفرانس E3 شرکت Bethesda احتمال معرفی Fallout 4 را بیشتر می کند

کنفرانس E3 شرکت Bethesda احتمال معرفی Fallout 4 را بیشتر می کند
  • 1393/11/22
  • میلاد جهاندار
  • 0

ممکن است شرکت Bethesda را با عناوینی همچون سری بازیهای Fallout،The Elder Scrolls یا Doom بشناسید. در حال حاضر شایعات بسیاری درباره عرضه نسخه جدید فرنچایز Fallout یعنی Fallout 4 وجود دارد اما فعلا Bethesda بازی را تایید نکرد.

اکثر طرفداران باتوجه به اینکه Bethesda تاکنون اشاره به بازی نکرده ناامید هستند اما خبر روز گذشته این شرکت موجی از شادی را به وجود آورد. Bethesda روز گذشته در وب سایت رسمی خود اعلام کرد در 14 ژوئن امسال و طی E3 کنفرانسی را برای نخستین بار در این رویداد بزرگ گیمی برگزار می کند.

این کنفرانس آن هم برای نخستین بار نشان می دهد شرکت Bethesda اخبار بزرگی را دارد که می خواهد در رویداد پرمخاطبی همچون E3 به اشتراک بگذارد. این شرکت با انتشار چنین خبری شایعات درباره عناوینش را بیشتر کرده و هرکسی انتظار دارد نسخه جدید یکی از فرنچایزها Bethesda معرفی شود.

اما احتمالاتی که ممکن است به حقیقت برسند معرفی عناوین Fallout 4 ، Doom 4 و یا Dishonored 2 می باشد. اگرچه این احتمال است اما به حقیقت رسیدنش خیلی دور از انتظار نیست.

البته برخی احتمال می دهند The Elder Scrolls جدیدتر معرفی شود اما بعید است Bethesda باوجود نسخه آنلاینش برای معرفی آن یک کنفرانس مهمی تدارک ببیند. ما باید تا زمان کنفرانس منتظر بمانیم تا مشخص شود شرکت نامبرده چه برنامه ای برای طرفدارانش مهیا کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *