۱۰۰ گیگابایت فضای وان درایو مایکروسافت به مدت دوسال ارائه می شود

۱۰۰ گیگابایت فضای وان درایو مایکروسافت به مدت دوسال ارائه می شود
  • 1393/11/22
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت اخیرا سرویس فضای ابری OneDrive خود را گسترش داده و در ماه های اخیر امکانات زیادی را به آن افزوده تا سرویس رایگان خود را بیشتر بین کاربران محبوب سازد.

اگر شما هم مانند بسیاری دیگر از کاربران وان درایو، دوست داشتید که فضای ابری بیشتری در اختیارتان قرار می گرفت، اکنون این خواسته محیا شده. مایکروسافت از این پس ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان ابری وان درایو را به مدت دو سال و آن هم به طور کاملا رایگان به تمامی کاربران ارائه می دهد. برای استفاده از این سرویس، نیاز به هیچگونه اعتباری در حساب Bing خود ندارید و کافیست موافقت نامه استفاده از آن را تایید نمایید. بر اساس توافق نامه یاد شده شرکت مایکروسافت می تواند ایمیل هایی را که مرتبط با سرویس مورد بحث هستند برای کاربر ارسال نماید.

از انجا که مایکروسافت سرویس های خود را بر روی اکثر پلتفرم ها ارائه کرده، بنابر این می توانید وان درایو را در اندروید، ios و مک و نیز ویندوز مورد استفاده قرار دهید. قابل ذکر است که ویندوز ۸ این شرکت به صورت داخلی امکان استفاده از امکانات وان درایو را ارائه می دهد. اگر شما هم قصد استفاده از این سرویس را دارید می توانید به این لینک مراجعه کنید. البته ظاهرا در حال حاضر سرویس یاد شده فقط برای کاربران امریکا در دسترس است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *