تلفن هوشمند Lenovo P70 با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در چین معرفی شد

تلفن هوشمند Lenovo P70 با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی در چین معرفی شد
  • 1393/11/22
  • مجتبی
  • 0

امروز روز معرفی تلفن های هوشمند جدید از شرکت های مختلف بود. ابتدا سونی اکسپریا E4 را معرفی کرد و بعد از آن اچ تی سی هم گوشی Desire 626 را رونمایی نمود. حالا هم نوبت به لنوو رسیده. بر اساس شنیده های قبلی در مورد تلفن هوشمند Lenovo P70 منتظر یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ بودیم. حالا لنوو بالاخره این محصول را امروز معرفی نمود و شنیده های فوق هم در مورد آن درست بوده. نکته قابل توجه باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی این دستگاه است که بسیاری از منابع آن را به عنوان خبر داغ معرفی کردند. این باتری بر اساس گفته شرکت سازنده آن، می تواند تا ۴۶ روز گوشی را در حالت آماده بکار نگه دارد که برای یک دستگاه میان رده معمولا چنین ظرفیتی را هیچ شرکتی در نظر نمی گیرد.

تلفن هوشمند Lenovo P70 ساعاتی پیش در چین معرفی گردید و قیمت آن ۲۲۴ دلار یا ۱۳۹۹ یوان چین تعیین شده. از نظر تئوری اکثر افراد قادرند با چنین مبلغی حتی برای بررسی هم که شده این دستگاه را خریداری کنند.

صفحه نمایش گوشی یاد شده ۵ اینچی بوده و کیفیت ۷۲۰p را ارائه می دهد که تراکم پیکسلی با این وضعیت به ۲۴۶ پیکسل در هر اینچ خواهد رسید. پردازنده اصلی دستگاه، نامش ناشناس بوده ولی ۴ هسته ای و ساخت شرکت مدیاتک است که فرکانس کاری هر هسته آن هم بر روی ۱/۵ گیگاهرتز تنظیم شده. حافظه رم پردازشی این گوشی یک گیگابایت بوده و نیز ۸ گیگابایت هم حافظه ذخیره سازی داخلی را به کاربر ارائه می دهد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی هم دیرگ ویژگی دستگاه یاد شده است که می توان با استفاده از ان حافظه ذخیره سازی داخلی را به مقدار دلخواه افزایش داد.

دوربین اصلی دستگاه که در پشت آن جای داده شده ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در جلو نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و یا برقراری تماس های تصویری در نظر گرفته شده. سیستم عامل این گوشی اندروید ۴/۴/۴ است که رابط کاربری اختصاصی لنوو با نام Vibe UI نیز بر روی آن اعمال گشته.

آنظور که در حال حاضر پیداست، این محصول قرار نیست در خارج از چین عرضه شود، ولی امکان دارد در برخی از بازارهای همسایه کشور مورد ذکر، شاهد ارائه آن باشیم. بنابر این امید زیادی به خرید آن در جای دیگر نداشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *