نسخه تحت وب فیلپ‌برد رونمایی شد

نسخه تحت وب فیلپ‌برد رونمایی شد
  • 1393/11/23
  • مجتبی
  • 0

از زمانی که سرویس FlipBoard راه اندازی شده فقط بر روی موبایل قال دسترس کاربران قرار گرفته است.  این اپلیکیشن یک مجله را ارائه می کند که می تواند اطلاعات را از طریق آن با روشی بسیار لذت بخش بخوانید. طراحی این اپلیکیشن به گونه است که به راحتی می توان آن به صورت بهینه در تمامی تبلت ها و تلفن های هوشمند بهره برد. حالا نسخه تحت وب اپلیکیشن یاد شده نیز ارئه شده و ما بالاخره شاهد حضور فیلیپ‌برد در وب هستیم.

کاربران در نسخه تحت وب سرویس یاد شده نیز می توانند همانند نسخه های موبایلی و تبلت، با صفحات و اطلاعات موجود تعامل برقرار کنند. حتی این میزان از نسخه های موبایلی قبل بسیار بیشتر شده. مطالب بر اساس نوع محتوا و آنچه شما بدنبالش هستید مرتب خواهند شد و موارد مهمتر به صورتی متمایز نشان داده می شوند تا دسترسی به آنها در بین مطالب زیاد آسان تر انجام گیرد.

فیلپ‌برد با امکانات فراوانی که آماده نموده باعث شده هر کسی بنا به سلیقه خود آن را سفارشی سازی نموده و در هر کجا از آن استفاده کند.

دیگر تفاوت نسخه تحت وب با نسخه موبایلی این است که حالا با کلیک بر روی هر محتوا شما به صفحه منتشر کننده آن مطلب منتقل می شوید. اما برخی از ناشران بین المللی همچنان مطالبشان بر اساس تنظیمات سرویس مورد بحث به صورت داخلی در آن نمایش می یابند. در حال حاضر نکته منفی در مورد نسخه تحت وب فیلپ‌برد این است که تبلیغات زیادی در آن قرار دارد ولی انتظار می رود که تعداد این آگهی ها کمتر گردد. برای مراجعه به این سرویس اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *