استفاده از صفحه نمایش منحنی در گلکسی S6 و Edge S تایید شد

استفاده از صفحه نمایش منحنی در گلکسی S6 و Edge S تایید شد
  • 1393/11/23
  • مهرداد فراهانی
  • 0

بر اساس گزارش های اخیر منتشر شده تایید شد که سامسونگ دو گوشی هوشمند خود را یعنی گلکسی S6 و گلکسی Edge S را در (MWC) همایش جهانی موبایل 2015 با صفحه نمایش منحنی رونمایی می کند. با توجه به این که گلکسی S6 جانشین گل سرسبد سامسونگ است، ما فقط می توانید تصور کنید که سامسونگ بهترین سخت افزار را برای این گوشی به کار ببرد، امابه نظر می رسد که ممکن است این گونه نباشد.

بر اساس گزارش اخیر نشریه بلومبرگ سامسونگ دو گوشی را با مشخصات یکسانی عرضه می کند. بلومبرگ ادعا می کند که از منابع خود شنیده است که بدنه‌ی هر دو گوشی تمام فلزی خواهد بود و همانطور که شایعات ادعا می کردند، گلکسی S از لبه های گرد ساخته می شود و در واقع از یک صفحه نمایش سه طرفه بهره می برد.
منابع بلومبرگ همچنین ادعا می کنند که هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.1 اینچی خواهند بود که به نظر می رسد با برخی از مشخصات شایعه تا کنون شنیده ایم مطابقت دارد، علاوه بر آن هر دو گوشی با تکیه بر آخرین و پیشرفته ترین پردازنده های سامسونگ که احتمالا اگزینوس 7420 است عرضه می شوند، در نتیجه با تایید شایعات و حدس و گمان ها سامسونگ از کوالکام استفاده نخواهد کرد.
شایعاتی که به تازگی از مشخصات گلکسی S بعدی منتشر شده است گویا درست هستند و به ما وعده یک اسمارت فون با ویژگی های بالا و شگفت انگیز را میدهند. در هر صورت اینها همچنان شایعه هستند و تا زمانی که سامسونگ رسما از آن رونمایی کند هیچ چیز قطعی نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *