HTC Petra نخستین گجت پوشیدنی HTC [شایعه]

HTC Petra نخستین گجت پوشیدنی HTC [شایعه]
  • 1393/11/23
  • میلاد جهاندار
  • 0

در اواخر سال 2013 شرکت HTC وعده گجت های پوشیدنی را برای طرفدارانش داده است و به نظر می رسد در نمایشگاه MCW 2015  نخستین گجت پوشیدنی هوشمند HTC معرفی شود.

با توجه به اخبار شایعه وار به بیرون درز کرده این گجت Petra نام داشته و از سیستم عامل سفارشی شده که می تواند اندروید 4.4 به بالا یا IOS 7 به بالا باشد پشتیبانی کند.

این گجت همچون smart band ورزشی از استاندارد ضد آب بودن IP57 و MIL-STD-810G برخوردار است. از ویژگی های دیگر آن می توان به پشتیبانی از بلوتوث، GPS و اسلات پین پوگو با USB اشاره کرد.

Petra از صفحه نمایش 1.8 اینچی PMOLED با دقت تصویر 32*160 پیکسلی همراه است که قابلیت انعطاف پذیری نیز دارد . وزن HTC Petra تنها 23 گرم بوده و باتری اش می تواند تا 3 روز دوام بیاورد.

گفته شده این گجت تا اواخر ماه مارس در امریکای شمالی عرضه می شود. البته HTC قرار بود در نمایشگاه MWC 2014 از سه گجت پوشیدنی رونمایی کند اما متاسفانه به وعده اش عمل نکرد و چنین نشد. بنابراین این خبر را نیز باید جز شایعات محسوب کرد و احتمال به حقیقت رسیدنش خیلی بالا نیست.

لازم به ذکر است تصویر شاخص تصویر ساعت Twelve watch شرکت Issey Miyake است که جز 12 اشیاه موردعلاقه آقای Claude Zellweger معاون مدیرعامل بخش طراحی HTC می باشد و تصویر گجت پوشیدنی HTC Petra نیست.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *