برندی خوب، دوربینی خوب

برندی خوب، دوربینی خوب
  • 1393/11/23
  • سامان گوهری
  • 0

دوربین جدید و جالب سامسونگ به نام nx1 منتشر شده است که نیاز های عکاس های حرفه ای و مبتدی را بر آورده میکند . در این مطلب میخواهیم به بخشی از این امکانات بپردازیم .

دوربین جدید سامسونگ که از DSLR بهره میبرد به صورت رسمی وارد بازار ها شد دیگر دوربین هایی که این تکنولوژی بهره میبرند دوربین های کانن و فوجی فیلم و سونی هستند. این دوربین سامسونگ با قیمت 1,500 دلار قابل خرید است . این دوربین از آن دسته دوربین هایی است که قدرت فیلم برداری با 4K(چهار برابر فول اچ دی ) را دارند.

در ادامه با ما باشید.

با استفاده از صفحه نمایش 3 اینچی لمسی شما میتوانید تمام عکس ها و فیلم هایی را که میگیرید به راحتی ببینید و به اشتراک بگزارید .

IRL Samsung NX1

شما میتوانید تا 60 فریم در ثانیه نیز انتخاب کنید . در مقایسه ی این دوربین و Fujifilm X-E2 باید بگوییم که فوجی فیلم در تشخیص رنگ های روشن و سفید خیلی ضعیف تر از سامسونگ NX1 است .دوربین سامسونگ به اتصالاتی مانند وای فای و بلوتوث مجهز است و شما میتوامید به راحتی تمام عکس های هنر مندانه ی خود را به اشتراک بگزارید.

بدنه ی این دوربین بسیار مواقم است و اگر ناگهان از دستتان افتاد نگران نباشید ! لنز های این دوربین سامسونگ یکی از بهترین لنز های جهان اند که به شما بهترین نتیجه را بدهند البته چیزی که در کنار این مهم است این است که بتوانید عکسی را که با کیفیت گرفته اید با کیفیت هم ببینید ! که به لطف صفحه نمایش 3 اینچی دوربین سامسونگ این امر بسیار آسان است.

IRL Samsung NX1

البته چیزی که در کنار کیفیت و لنز مهم است وزن دوربین هم مهم است بیشتر متخصصان سامسونگ تلاش کرده اند تا این محصول وزن کمی داشته باشد تا با استفاده از آن بهتر توانست عکاسی کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *