ورزش‌نگار ؛ برد ملوان/ بیانیه فرکی و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ برد ملوان/ بیانیه فرکی و بیشتر
  • 1393/11/23
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

ملوان ۳ راه آهن صفر

۲۱۱۷۴۴۴۶۹۱۴۴۲۴۵۱۱۲۱۴۹۴۷۱۳۸۱۳۷۱۹۳۱۹۸۱۹۸۲۱۶۱۲۷

در ادامه رقابت های فوتبال باشگاه های لیگ برتر ایران، در ادامه هفته بیستم این رقابت ها دو تیم ملوان و راه اهن به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان یعنی ملوان توانست حریف را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و سه امتیاز بازی را از ان خود نماید. با این برد اکنون ملوان با ۱۸ امتیاز در رده ۱۳ جدول قرار دارد. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

منچستریونایتد به دنبال ایکاردی

ایکاردی

ایکاردی یکی از مهاجمان بسیار خوب ای فصل اینتر میلان است که با عملکرد خوب خود باعث شده تیم محبوب منچستر یونایتد خواهان به خدمت گرفتم وی با مبلغ ۳۰ میلیون پوند شود. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

لیدرهای استقلال را چه کسی مدیریت می کند؟!

Esteghlal-havadar

چندی قبل تیموریان حرف هایی در مورد تماشا چیان استقلال زد که به فحاشی در مورد وی پرداخته بودند. این کار باز هم تکرار شده و حتی سید مهدی رحمتی مورد بدترین الفاظ قرار گرفته و این در حالیست که افراد فحاش فعالیت بیشتری داشتند. رحمتی پس از بازی یاد شده اعلام کرده که از این قضیه بسیار ناراحت است و بین کرده با اینکه چنین چیزی بی سابقه نیست اما چه کسی مسول آن است و کی قرار است فرهنگ سازی شود؟ جواد نکونام نیز ای دیگر بازیکنانی است که ناسزاگویی ها به وی در یک وسعت بزرگ انجام شد و مورد توجه واقع شد.  ناصر حجازی نیز در زمان حضورش در تیم استقلال ، از این اتفاقات گفته بود و هشدار این بی فرهنگی ها را داده بود ولی گوشی شنوا برای این عادت زشت پیدا نشد تا این سریال ادامه دار شده و به قسمتهای جدید برسد. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

بیانیه فرکی در مورد حضور در اهواز

faraki_4

در کنفرانس مطموعاتی قبل از بازی سپاهان و فولاد خوزستان، فرکی سرمربی سپاهان از حضور در اهواز بسیار ابراز خوشحالی کرد و بیانیه ای را بدین شرح بیان کرد: به مردم خوزستان سلام عرض می کنم، بسیار خوشحالم که به اهواز برگشتم و امیدوارم فولاد در لیگ و جام باشگاه ها موفق باشد. بازگشت به اهواز و البته بازی در مقابل فولاد برایم حس دو گانه ای را القا کرده است. اولی رفاقت و برادری ام با مردم اهواز است و دومی رقابتی که در بازی فردا با شما خواهم داشت. از مدیران و مسئولان فولاد تشکر می کنم و برای کلیه پرسنل این باشگاه آرزوی موفقیت دارم. . برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

بازی گسترش فولاد و نفت مسجد سلیمان به تعویق افتاد

لوگوی لیگ برتر

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به دلیل شرایط بد جوی باز هم مسابقه ای دیگر لغو شد. دیدار دو تیم فولاد تبریز و نفت مسجد سلیمان به دلیل بارش شدیدی برف در شهر تبریز به تعویق افتاده و قرار است در زمانی دیگر برگزار شود. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

جدال برای صدر نشینی در لیگ برتر والیبال

peyدر هفته اخر دور مقدماتی لیگ والیبال ایران تیم های والیبال مدعی میزان مشهد، پیکان تهران و شهرداری ارومیه برای کسب صدر نشینی در جدول، به مصاف رقبای خود می روند. اکنون شرایط به گونه ای است که هر یک از تیم های یاد شده می توانند نحوه حضور در رقابت های حذفی را تغییر دهند. برای مطالعه متن کامل این خبر به وب سایت گویا ورزش مراجعه کنید.

در این ساعت به پایان خلاصه خبرهای مهم ورزشی منتشر شده امروز در گویا ورزش رسیدیم. شما می توانید لینک سایر مطالب ورززشی منتشر شده امروز در گویا ورزش را در زیر مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *