لنوو بسیاری از محصولاتش را به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروزرسانی می کند

لنوو بسیاری از محصولاتش را به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروزرسانی می کند
  • 1393/11/25
  • مجتبی
  • 0

لنوو اخیرا لیستی از تلفن های هوشمندی که قرار است به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروزرسانی نماید را منتشر کرده که از سه ماهه آینده یعنی بین ماه های آپریل و ژوئن آغاز می گردد. در حال حاضر لیست یاد شده شامل ۷ گوشی ساخت این شرکت می شود که برخی از انها همین امسال معرفی شده اند. A5000, A6000, P70, S90, Vibe X2, Vibe Z2, و Vibe Z2 Pro مواردی هستند که در لیست لنوو برای بروزرسانی اندروید ۵ قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که تمامی این دستگاه ها بااندروید ۴/۴ کیت کت و رابط کاربری Vibe UI لنوو عرضه شده اند.

شرکت یاد شده تاکید کرده که این بروزرسانی برای تلفن های هوشمندی که از فروشگاه های نمایندگی لنوو تهیه شده اند در نظر گرفته شده پس اگر این محصولات را تحت قرارداد اپراتوها خریداری کرده باشید ممکن است بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی فعلا برای آنها در دسترس نباشد. اعلام شده برای گوشی های قراردادی احتمال دارد بروزرسانی مورد اشاره در اواخر سه ماهه دوم ۲۰۱۵ عرضه گردد.

همانطور که احتمالا متوجه شده اید تلفن های هوشمندی مانند P90 و Vibe X@ Pro در لیست بروزرسانی لنوو نیستند. دلیل این امر احتمالا به خاطر ارائه اندروید ۵ به صورت پیشفرض بر روی این دستگاه ها است. P90 قرار است تا در این ماه عرضه شود در حالکیه Vibe X2 Pro از ماه آپریل در دسترس خواهد بود. اما هنوز هم چیزی قطعی نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه روی می دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *