OnePlus تیم سازنده سیستم عامل OxygenOS را معرفی کرد

OnePlus تیم سازنده سیستم عامل OxygenOS را معرفی کرد
  • 1393/11/25
  • عرفان استادی
  • 0

یکی از وسایلی که در سال 2014 از آن صحبت بسیار شد، OnePlus One بود که توسط شرکت تازه وارد OnePlus ساخته می شود. چندی قبل، این شرکت اطلاعات تازه ای از سیستم عاملشان یعنی OxygenOS منتشر کرد که بر اساس اندروید ۵ ساخته می شود. بگذارید کمی به گذشته برویم: OnePlus که یک کارخانه چینی می باشد، از سیستم عامل OxygenOS استفاده خواهد کرد تا خود را کمی از سایانوژن(سازنده سیستم عامل آزاد سایانوژن) مستقل سازد.

تقریبا می توان گفت که هیچ اطلاعات قابل توجهی از OxygenOS منتشر نشد و همچنین انتظارات ما برای عرضه عمومی آن از میان رفتند. با اینحال، OnePlus تیم سازنده ROM را مشخص کرده و لوگویی جدید از آن منتشر نمود. همچنین آن ها دلایلی برای ساخت یک نوع ROM جدید آوردند:

با اینکار (ساخت ROM جدید)، ما می توانیم موضع یابی بهتر و آپدیت های سریع تری را ارائه دهیم. به طور مستقیم می توانیم بازخورد کاربران را در نظر گرفته که باعث می شود ساخت ROM و سیستم عاملی که آن ها می خواهند برای جامعه کاربران OnePlus،  آسان گردد. یکپارچگی سخت افزار، نرم افزار و (سرویس) ابر برای هرکسی که از دستگاه های OnePlus استفاده می کند، آسان تر خواهد شد. با ساخت نرم افزاری که برای خودمان است، به طور مستقیم و بهتر می توانیم با کاربران کار کنیم تا سیستم عامل مان را بهبود بخشیم. این جمله ایست که جدیدا به گفتن آن علاقه داریم: وقتی با هم کار می کنیم، اتفاق های فوق العاده ای رخ می دهد.

سازنده OnePlus One همچنین اعلام داشت که هنوز ROM در فاز آزمایش قرار دارد. یکی دیگر از جزئیاتی که می توان به طرفداران ارائه داد، عرضه این سیستم عامل بدون Bloatware (معایب نرم افزاری) است که آن را از نظر عملکرد بهینه می سازد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *