ایسوس Zenfone 2 را با کوالکام و مدیاتک به عرضه می کند

ایسوس Zenfone 2 را با کوالکام و مدیاتک به عرضه می کند
  • 1393/11/25
  • مهرداد فراهانی
  • 0

ایسوس Zenfone 2 را در نمایشگاه CES 2015 در آغاز ژانویه معرفی کرد. و حالا می خواهد یک بروزرسانی سخت افزاری برای آن انجام دهد. هدف ایسوس برای اینکار تنوع بخشیدن به لیست تامین کنندگان این شرکت تایوانی است و قرار است با جایگزینی چیپ ست اینتل با کوالکام و مدیاتک به انتشار نسخه های بیشتری از این گوشی های هوشمند، بپردازد.

Zenfone 2 اصلی با پردازنده اتم اینتل Z3580 یا Z3560 و رم ۴GB و یا ۲GB مجهز شده بود. استفاده از پردازنده نوع کوالکام، کاهش قیمت آن در بازار  را در پی خواهد داشت، و در نتیجه باعث افزایش فروش درسه ماهه دوم می شود. گزینه مدیات برای بازار هایی مانند هند طراحی خواهد شد که در آن میتوان قابلیت LTE را حذف کرد.
مشخصات این گوشی های هوشمند همان مشخصات قبلی است یعنی صفحه نمایش ۵.۵ اینچی IPS که از رزولوشن ۱۰۸۰p تراکم  پیکسل ۴۰۳ppi بهره می برد. گزینه های حافظه ذخیره سازی در دسترس اعم از ۱۶ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت خواهد بود. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل خواهد بود. و همچنین یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری هم برای آن تعبیه شده است.
Zenfone 2 در ماه مارس ابتدا در تایوان، هنگ کنگ، سنگاپور، چین، و با کمال تعجب فرانسه عرضه می شود. بعد از آن هم اندونزی، مالزی، ویتنام، تایلند، ایتالیا و ایالات متحده آمریکا عرصه می شود، در حالی که مردم ژاپن در ماه می و برزیلی ها هم باید تا ماه ژوئن منتظر بمانند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *