جانشین Galaxy Tab S در راه است

جانشین Galaxy Tab S در راه است
  • 1393/11/25
  • مجتبی
  • 0

بر اساس شایعه‌ای جدید، سامسونگ در حال کار بر روی ساخت جانشین تبلت Galaxy Tab S 8/4 و Galaxy Tab S 10/5 که در سال گذشته معرفی شدند است که در تصویر بالا مشاهده می کنید. برترین ویژگی هر دو تبلت یاد شده اینست که در آنها از صفحه نمایش های بسیار با کیفیت و محبوب Super AMOLED استفاده شده. وجود چنین صفحه نمایش هایی، موردی است که سال های گذشته در صنعت ابزارهای همراه نبودش احساس می شد.

تبلت های جدیدی که در دست تولید هستند همچنان از تکنولوژی AMOLED در صفحه نمایش خود بهره می برند. مدل های جدید با شناسه ساخت SM-T710 و SM-T810 تولید می گردند. اگر نگاهی به نسل کنونی این محصولات بیاندازیم شناسه ساخت آنها SM-T700 و SM-T800 است که مدل های جدید به نوعی ارتقا یافته این دو دستگاه کنونی هستند.

در حالیکه جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد تبلت های جدید مورد بحث منتشر نشده، جای هیچ گونه شکی نیست که در بخش سخت افزار احتمالا شاهد بروزرسانی چندانی نخواهیم بود. ممکن است اما از چیپست جدیدی با نام اگزینوس ۷۴۲۰ در این دو محصول استفاده شود. این پردازنده علاوه بر این قرار است در مدل اگزینوسی گلکسی اس ۶ که در ماه مارس معرفی می گردد هم بکار برود.

این پردازنده جدید خود به تنهایی می تواند باعث شود مدل های جدید تبلت های مورد بحث بهتر از قبل شوند. انتظار نداریم این دستگاه های جدید را در نمایشگاه MWC و همزمان با معرفی گلکسی اس ۶ ببینیم زیرا بنظر نمی رسد هنوز به مرحله معرفی رسیده باشند. این دو تبلت بعدا معرفی می گردند که شایعات بیان کرده اند تاریخ این معرفی شاید اواسط سال میلادی جاری باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *