بهره مندی جدیدترین سینما-پروژکتور خانگی اپسون از فناوری لیزر

بهره مندی جدیدترین سینما-پروژکتور خانگی اپسون از فناوری لیزر
  • 1393/11/26
  • علیرضا اصغری
  • 0

جدید ترین سینما-پروژکتور خانگی اپسون به جای استفاده از چراغ حبابی متداول و سنتی از دو لیزر نوری بهره می برد.

استفاده از لیزر ایده خوبی بوده است٬ زیرا اولا جالب به نظر می رسد و‍ ثانیا این کار به این معنی خواهد بود که دیگر شما لازم نیست برای هر ده هزار ساعت کارکرد و بیشتر به فکر جایگزینی یک لامپ گران قیمت باشید. و اگر تا به حال از پروژکتور استفاده نکرده اید٬‌ بهتر است بدانید که هزینه جایگزینی یک لامپ مخصوص می تواند صد ها پوند برایتان تمام شود.

به عبارت بهتر، ‌عمر لیزر ها سه برابر بیشتر است. با توجه به گفته اپسون٬ و به عنوان یک خبر خوب این عجوبه ۶۰۰۰ پوند قیمت خواهد داشت ولی  جنبه منفی قضیه این است که کیفیت آن فقط 1080P می باشد٬ و در این محدوده قیمتی شما می توانید به دنبال یک تلویزیون با کیفیت 4K و یا پروژکتور غیر لیزری با همین کیفیت تصویر باشید.

گفته شده است که اپسون مدعی است که مدل EH-LS10000 از یک سیگنال 4K بهره برده و با استفاده از اطلاعات اضافی، تصویری به مراتب زیباتر از کیفیت 1080P متداول ارائه می کند. این اما چیزی است که باید پیش از قضاوت، منتظرش بمانیم و آنرا شخصا تجربه کنیم.

امتیار آخر این پروژکتور لیزری این است که توانایی تولید رنگ سیاه بسیار عمیق و نیز رنگ های شفاف و زنده را داراست که می تواند یک تصویر خارق العاده زیبا و در ابعاد صد اینچ به شما دهد. این همان رویای عاشقان سینمای خانوادگی نیز هست. و اگر شما هنوز شیفته سینمای سه بعدی هستید، خبر خوب بعدی برایتان این است که این پروژکتور توانایی ارائه آن به شما را نیز دارد.

مدل اپسون EH-LS10000 از اول ماه آپریل برای فروش عرضه می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *