روزنگار ؛ سنسور اندازه گیری میزان شادی/ تماس صوتی واتزاپ و بیشتر

روزنگار ؛ سنسور اندازه گیری میزان شادی/ تماس صوتی واتزاپ و بیشتر
  • 1393/11/26
  • مجتبی
  • 0

اگر در طول روز وقت نکرده اید تا همگام با اخبار روز دنیای فناوری و تکنولوژی که در گویا آی تی منتشر می شوند، همراه گردید، و از مشتاقان این حوزه هستید، با سری مطالب روزنگار که هر شب در گویا آی تی منتشر می شود، خلاصه مهمترین خبرهای روز را می توانید مشاهده نمایید.

در روزنگار سعی ما بر این است تا بهترین مطالب و اخبار هر روز را به شکلی روان و ساده و خلاصه شده برای شما مخاطبان همیشگی گویا آی تی آماده کنیم تا بتوانید در زمان بسیار کوتایی یک نگاه اجمالی کوتاه ولی مفید به آنچه امروز در دنیای علم و فناوری گذشت، بیاندازید. دقت نمایید که برای مشاهده متن کامل هر مطلب، می توانید بر روی لینک یا تصویر آن کلیک کنید.

در ادامه مطلب با گویا آی تی و روزنگار همراه باشید.

سنسور اندازه گیری میزان شاد بودن توسط Hitachi ساخته می شود

japan-sensor

کارمندان شادتر می تواند در محیط کاری کاراتر بوده و اثر بخشی بیشتری داشته باشند، اما از کجا می توان فهمید که کارمندان چقدر خوشحال هستند و آیا آنها این مورد را با صداقت به شما خواهند گفت؟ پس از اینکه چنین مسئله ای در ژاپن مورد توجه قرار گرفته شرکت تکنولوژیک Hitachi تصمیم گرفته تا یک سنسور پوشیدنی را تولید نماید که کارمندان با پوشیدنش می توانند میزان شاد بودن خود را به رئیس خود به صورت دقیق نشان دهند. اگر می خواهید با این سنسور و کارکرد آن بیشتر آشنا شوید این مطلب را حتما بخوانید.

تماس صوتی برای برخی از کاربران بلک بری ۱۰ نیز فعال شد

واتز اپ

اضافه شدن قابلیت تماس صوتی در واتز اپ دیگر یک پروژه مخفی و سری نیست. بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان در حال افزودن این قابلیت به برنامه خود هستند. واتز اپ هم که دوست ندارد جایگاه خود را در بین اپلیکیشن های پیام رسان از دست ندهد  در حال افزودن این قابلیت می باشد. تماس صوتی ویژگی است که همه کاربران قطعا انتظار آن را می کشند اما این انتظار کی به واقعیت تبدیل می شود؟ پیش از این ماه گزارشاتی از کاربران اندروید دریافت شد که این قابلیت برای آن ها فعال گردید. حال بر اساس گزارش سایت کراک بری (crackberry) سرویسی شبیه تماس صوتی برای برخی از کاربران بلک بری ۱۰ فعال شده و در حال تست می باشد. اگر می خواهید با قابلیت تماس صوتی واتزاپ بیشتر آشنا شوید این مطلب را بخوانید.

بهترین اسمارت‌فون زیر ۱/۵ میلیون تومان کدام است؟

smartphone-web-design

بسیاری از افراد دوست ندارند مبالغ زیادی بابت خرید اسمارت‌فون بپردازند، از طرفی هم می خواهند یک اسمارت‌فون با امکانات بالا داشته باشند. به این ترتیب باید یک اسمارت‌فون میان رده انتخاب کنند. خب ما هم تصمیم گرفتیم با انجام یک مقایسه بین اسمارت‌فون های میان رده مطرح در انتخاب بهترین اسمارت‌فون به آن ها کمک کنیم. قبل از هر چیز باید بگویم ما از بین اسمارت فون هایی که در بازه قیمتی ۱ تا ۱/۵ میلیون تومان هستند این بررسی را انجام داده ایم که صفحه نمایش ۵ اینچی یا کوچکتر دارند (راحتی در حمل) و دوربین اصلی آن ها حداقل ۱۲ مگاپیکسل می باشد. و در سال ۲۰۱۴ به بعد معرفی شده باشند. مواردی که ما در این مقایسه ها در نظر گرفتیم شامل کیفیت صفحه نمایش، ابعاد و وزن، دوربین اصلی، پردازنده، رم و ویژگی های خاص هر گوشی می باشد. برای مشاهده لیستی که ما در گویا آی تی از بهترین گوشی های زیر ۱/۵ میلیون تومان برای شما‌ آماده کرده ایم این مطلب را بخوانید.

هسته ای پنهان در دل هسته ی زمین کشف شد!

787907

دانشمندان، موفق به کشف هسته ای پنهان در دل هسته ی زمین شدند که تا به حال اطلاعاتی در مورد آن نداشته اند. به گزارش گویا آی تی، این کشف چنان مهم است که می تواند تحولی شگرف در علم زمین شناسی به وجود آورد. تاکنون تصور میشد که زمین دارای پوسته، گوشته، هسته ی مذاب خارجی و هسته ی درونی آهن جامد می باشد. طبق تحقیقات انجام شده، دانشمندان متوجه شدند که هسته ی درونی زمین از ساختار درونی تشکیل شده است و می توان آن را هسته ای در دل هسته ی درونی به شمار آورد. این بخش تازه کشف شده قطری به اندازه ی نصف هسته ی درونی دارد. تصور میشود بسیاری از رموز کشف نشده ی زمین در دل این هسته نهفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این این موضوع مطلب فوق را از دست ندهید.

چگونه محتوای آیتونز کامپیوتر خود را در آیفون و آیپد به اشتراک بگذاریم؟

اشتراک

فضای ذخیره سازی آیفون و آیپد مثل سایر اسمارت‌فون ها و تبلت ها محدود تر از لپتاپ ها و کامپیوتر های رومیزی می باشد. چقدر خوب می شد که بتوان بدون انتقال ویدیو ها و موسیقی ها و دیگر محتوا های رسانه ای بتوان از آن ها به صورت مجازی و توسط اتصال وای‌فای در آیفون یا آیپد استفاده کرد. خب باید بگویم این کار شدنی است و شما می توانید تعداد زیادی از موسیقی و ویدئو هایی که بر روی کامپیوتر خود را نگه می دارید را بدون انتقال فایل به راحتی توسط iTunes library در آیفون و آیپد خود به اشتراک بگذارید. چرا که به احتمال زیاد لپتاپ شما دارای ظرفیت ذخیره سازی بزرگتری از آیفون یا آیپد شما می باشد. متن کامل این اموزش را با مراجعه به این مطلب بخوانید.

بررسی تخصصی ۲ Xiaomi Redmi

Title

۲ Xiaomi Redmi به این شرکت کمک کرد تا پا به عرصه پردازنده های ۶۴ بیتی بگذارد. S1 Redmi یک موفقیت چشم گیری را با تکیه بر مشخصات فنی خوب در کنار قیمت پایین آن برای این شرکت به ارمغان آورد. پایه های این موفقیت به اندازه کافی محکم بود، اما ۲ Redmi قصد دارد آنها را از پیش مستحکم تر کند. طراحی آن نیز بسیار هوشیارانه صورت گرفته است. برای مطالعه متن کامل این بررسی به مطلب فوق مراجعه کنید.

در این لحظه به پایان خلاصه مهمترین خبرهای فناوری امروز که در گویا آی تی منتشر شده رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده امروز را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

۸ برنامه برتر اندرویدی برای پیدا کردن گوشی گم یا سرقت شده

ورزش‌نگار ؛ برانکو و پرسپولیس/ قرارداد تونی اولیویرا و بیشتر

اپلیکیشن فیسبوک بخشی از زبان طراحی متریال را اضافه کرد

فروش Lumia 520 با قیمت ۲۹ دلار در Ebay توسط مایکروسافت

مدیر اپلیکیشن تلگرام از پیش بینی هایش در مورد واتز اپ می گوید

Kaspersky یکه تاز تامین امنیت سیستم های اندرویدی

۹ iOS یک آپدیت بزرگ با تمرکز بر روی پایداری و بهینه سازی

بهره مندی جدیدترین سینما-پروژکتور خانگی اپسون از فناوری لیزر

اخطار جدی به مجری فیبر نوری در منازل

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *