قیمت تبلت HP Stream 7 به ۷۰ دلار کاهش یافت

قیمت تبلت HP Stream 7 به ۷۰ دلار کاهش یافت
  • 1393/11/27
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت در فروشگاه آنلاین خود اکنون تبلت HP Stream 7 را با قیمت فقط ۷۹ دلار به فروش می رساند که این مبلغ نسبت به نمایندگی های فروش محصول یاد شده ۲۱ دلار ارزان تر است. اگر به ماه نوامبر برگردیم تبلت یاد شده در جمعه سیاه آخر سال ۲۰۱۴ میلادی ا قیمت ۹۹ دلار بفروش رسید، اما شامل اشتراک یکساله رایگان آفیس ۳۶۵ هم می شد.

حالا هم مایکروسافت و اچ پی یک پیشنهاد عالی برای شما دارند، نسخه امضا شده تبلت مورد بحث همانطور که اشاره کردیم تنها با قیمت ۷۹ دلار به صورت آنلاین قابل خرید است و شما با این خرید اشتراک یکساله آفیس ۳۶۵ را هم دریافت خواهید کرد. جالب است بدانید ارزش این اشتراک سالانه ۶۹/۹۹ دلار است! همچنین یک کارت هدیه خرید از فروشگاه ویندوز استور به ارزش ۲۵ دلار به خریداران تبلت HP Stream 7 تعلق می گیرد که با موارد رایگانی که با این کارت در دسترس خواهند بود در کل می توان ۸۴/۹۹ دلار خرید کرد.  با توجه به این مزایا، در واقع شما خود تبلت را رایگان دریافت خواهید کرد!

اگر بخواهیم نگاهی سریع به مشخصات فنی تبلت مورد اشاره بیاندازیم باید بگوییم که صفحه نمایش آن از نوع IPS بوده و رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ را ارائه می دهد و اندازه آن هم ۷ اینچ است. پردازنده اصلی دستگاه ساخت شرکت اینتل و از نوع Atom است که شامل ۴ هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱/۳۳ گیگاهرتز می گردد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای محصول یاد شده ۳۲ گیگابایت است و رم پردازشی آن هم یک گیگابایت تعیین شده. سیستم عامل پیشفرض تبلت مورد بحث ویندوز ۸/۱ به همراه بینگ و ۳۲ بیتی است. اسلات کارت حافظه هم به شما اجازه افزایش حافظه ذخیره سازی داخلی را می دهد.  دوربین پشتی این محصول ۲ مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز ۰/۳ مگاپیکسلی است. این دستگاه از شبکه های وای فای و نیز میراکست پشتیبانی می کند. وزن آن هم ۳۵۳/۸ گرم است.

آنطور که ما فهمیدیم فقط تا پایان ماه دسامبر می توانید از کارت هدیه خرید همراه این تبلت استفاده کنید و نیز اشتراک یکساله رایگان آفیس ۳۶۵ هم برای مدت محدودی به مشتریان داده خواهد شد. بنابر این اگر به دنبال تبلت ویندوز فونی خوش قیمتی بوده اید، وقت را تلف نکرده و HP Stream 7 را سفارش دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *