LG رسما ساعت هوشمند Urbane را با پلت‌فرم پوشیدنی اندروید معرفی کرد‍

LG رسما ساعت هوشمند Urbane را با پلت‌فرم پوشیدنی اندروید معرفی کرد‍
  • 1393/11/27
  • مهرداد فراهانی
  • 0

LG_WATCH_URBANE_LIFESTYLE_01-800x420

ال‌جی امروز رسما از سومین نسل ساعت هوشمند خود با نام Urbane پرده برداری کرد. اولین ساعت هوشمند ال‌جی G واچ، بود که آن هم با پلت‌فرم پوشیدنی اندروید معرفی شده بود. بعد از آن هم اسمارت واچ G واچ R راه آن را ادامه داد. در حال حاضر ال‌جی در تلاش است دوباره با یک نام متفاوت و اظافه کردن بدنه فلزی لوکس ولی با همان صفحه گرد کاربران را اغوا کند. ال جی ساعت هوشمند اوربین را به شکلی طراحی کرده است که هم برای زنان و هم برای مردان قابل استفاده باشد و آن را بعد از MWC ۲۰۱۵ عرضه خواهد کرد.

LG_WATCH_URBANE_LIFESTYLE_03-600x249

ال‌جی ساعت اسپورت و فشن اوربین را در دو رنگ طلایی و نقره ای رونمایی می کند. ساعت اوربین ال‌جی در تلاش است تا تصور غلط درمورد مردانه بودن ساعت های هوشمند را تغییر دهد. این کار با نازک‌تر کردن صفحه نمایش که به مطابقت بهتر با لباس رسمی مردان و هم زنان دارد انجام داده است. بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است و بند آن هم چرم طبیعی است که به لوکس بودن این ساعت هوشمند کمک می کند.

LG_WATCH_URBANE3-1280x914

از همه نظر، ساعت اوربین کاملا شبیه به G واج R است. اوربین هم از همان صفحه نمایش P-OLED، با اندازه 1.3 اینچ و رزولوشن 320×320، بهره می برد. همچنین شامل سنسور PPG که به کاربران امکان می دهد به راحتی بر سلامتی خود نظارت کنند. اگر شما بند چرمی دوست ندارید، می توانید آن را با هر نوع بند استاندارد ۲۲ میلیمتری جایگذین کنید. و، البته، اوربین از پلت‌فرم پوشیدنی اندروید بهره برده است که از گوشی های هوشمندی که اندروید 4.3 و بالاتر دارند پشتیبانی می کند.

در صورتی که شما میخواهید آن‌را داشته باشید، متاسفانه شما باید برای دیدن قیمت و جزییات بیشتر آن کمی بیشتر صبر کنید انتظار می رود ال‌جی در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در ماه آینده آن را عرضه کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *