نوت بوک فوق باریک ASUS ZenBook UX305 پا به ایالات متحده آمریکا گذاشت

نوت بوک فوق باریک ASUS ZenBook UX305 پا به ایالات متحده آمریکا گذاشت
  • 1393/11/28
  • مبين
  • 0

نوت بوک فوق باریک اخیر شرکت ایسوس یعنی ASUS ZenBook UX305 در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد. اکنون ZenBook UX305 پا به بازار ایالات متحده آمریکا گذاشته است و این شرکت می خواهد رقابت تازه ای را از لحاظ قیمت در بازار آغاز کند.

ضخامت این اولترابوک ۱۲٫۳ میلی متر است و همچنین وزن آن ۱٫۲ کیلوگرم می باشد. اگرچه این دستگاه نازک به نظر می رسد اما زیر بدنه آن قدرت خاصب پنهان شده است.

شما با پرداخت قیمت ۶۹۹ دلار می توانید این دستگاه را خریداری کنید که دارای صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰x1080px، پردازنده دو هسته ای Core M-5Y10، رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، بلوتوث ۴٫۰ و یک پورت میکرو اچ دی ام ای است علاوه بر این پورت USB 3.0 فوق سریع هم روی آن دیده می شود.

باتری ZenBook UX305 قادر سات که تا سقف ۱۰ ساعت آن را روشن نگه دارد. همچنین نسخه ارتقاء یافته آن در ماه آوریل روانه بازار می شود که وضوح صفحه نمایش آن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل است و قیمت آن ۹۹ دلار خواهد بود. همانطور که می دانید دستگاهی با این مشخصات و این قیمت بسیار وسوسه انگیز است شما چه فکری می کنید؟ نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *