بازی ببر سامورایی Samurai Tiger برای اندروید

بازی ببر سامورایی Samurai Tiger برای اندروید
  • 1393/11/28
  • مجتبی
  • 0

همیشه فیلم ها و بازی هایی با سبک سامورایی مورد پسند خیلی از کاربران سبک اکشن بوده و هست. از زمانی که سیستم عامل اندروید پا به میدان پلتفرم های موبایلی گذاشت موتورهای گرافیکی آن به قدری قدرتمند شده اند که حالا بازی هایی با گرافیک و کیفیت بالا برای آن ساخته می شود که در حد کنسول ها کیفیت دارند. در یک بازی حماسی شمشیر ببر سامورایی را کنترل کنید. با یک داستان افسانه ای، ببر سامورایی را به یک سفر همه جانبه در گستره ی دنیای فانتزی ببرید.

در این بازی برای تمامی کاراکتر های بازی انمیشن کاملا سه بعدی طراحی شده که جذابیت بازی را چند برابر کرده. محیط بازی Samurai Tiger به طور کامل سه بعدی طراحی شده و حس خوبی را در هنگام بازی به کاربر القا می کند. در بازی یاد شده می توان از مهارت ها و قابلیت های مختلف کاراکتر بازی بهره برد و این بازی را از یکنواختی در می اورد.

حالت بازی و سبک آن سوم شخص است که این حالت بسیار بین کاربران محبوب است. شما در ۵ منظره و محیط بسیار بزرگ این گیم را انجام می دهید. دشمنان مختلفی در سر راه شما در مراحل گوناگون حاضر می گردند که باز هم به تنوع بازی می افزاید. آیتم های اضافه نیز برای بازی حرفه ای تر در نظر گفته شده مثل سلاح ها و زره ها و نیز جواهرات.

این بازی دارای سبک مراحله ای و چند ساعته و نیز سبکی است که بازی نا محدود انجام خواهد شد و تا جایی که بتوانید قادر به انجام بازی هستید. سیستم فهرست و راهنمای جامع بازی نیز به شما در هر مرحله کمک می کند تا راحت تر به هدف آن مرحله برسید. مهارت های مختلفی را می توان برای پیش برد کاراکتر و غلبه بر دشمنان بکار گرفت که اصل آنها ۶ مهارت مختلف است.

noskhe-android-w19

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *