اپل امسال ۲۰ میلیون ساعت هوشمند می فروشد [گزارش]

اپل امسال ۲۰ میلیون ساعت هوشمند می فروشد [گزارش]
  • 1393/11/29
  • مجتبی
  • 0

بر اساس آخرین گزارشات از مرکز تحقیقات بازار CCS، در سال ۲۰۱۵ اپل بیش از ۲۰ میلیون ساعت هوشمند خواهد فروخت که با این شرایط به موفق ترین ساعت هوشمند جهان تبدیل خواهد شد.

بر اساس اعلام رئیس شرکت تحقیقاتی CCS Insight یعنی بن وود، در بازار آینده و رو به رشد ابزارهای پوشیدنی، ساعت های هوشمند نقش مهمی را در رده این نوع محصولات ایفا می کنند. اگر پیش بینی های این موسسه صحت داشته باشد در بازار یاد شده می تواند موفقیت خوبی را برای محصول پوشیدنی اپل داشته باشد. گزارش یاد شده درست باشد بر صنعت ساعت های هوشمند ضربه سنگینی توسط Apple Watch وارد خواهد شد.

موسسه تحقیقاتی CCS Insight میزان فروش بسیار زیادی را برای محصول اپل پیش بینی کرده و این در حالی است کهسال گذشته پایپر جفری اعلام کرده بود که در سال جاری میلادی اپل می تواند ۸ میلیون واحد ساعت هوشمند بفروشد. کوپرتینو گزارش داده که از شرکت های آسیایی در خواست تولید ۵ تا ۶ میلیون واحد ساعت هوشمند را برای سه ماهه اولیه ۲۰۱۵ داده است.

ساعت هوشمند مورد بحث در ماه سپتامبر سال گذشته رونمایی شد و تیم کوک مدیر عامل اپلاخیرا تایید کرده که این محصول در ماه آپریل عرضه خواهد شد. اپل واچ با قیمت پایه‌ی ۳۴۹ دلار در دسترس خواهد بود و در سه مدل اصلی ارائه می گردد. این مدل ها شامل استاندارد، لوکس و اسپرت هستند.

گزارش مورد اشاره همچنین اعلام کرده که فروش ابزارهای پوشیدنی از ۲۹ میلیون واحد در سال ۲۰۱۴ به ۱۷۲ میلیون واحد تا سال ۲۰۱۸ افزایش خواهد یافت. محبوب ترین ابزارهای پوشیدنی بنا به آنچه در سال گذشته میلادی مشخص شده، ابزارهای حوزه سلامت اعلام شده اند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *