سرویس موسیقی گوگل اکنون بر روی آیپد

سرویس موسیقی گوگل اکنون بر روی آیپد
  • 1393/11/29
  • مجتبی
  • 0

اپلیکیشن Google Play Music با یک بروزرسانی بزرگ برای IOS همراه شد. در این آپدیت نهایتا پشتیبانی از آیپدهای اپل فراهم شده که این یعنی می توانید تجربه کاربری جدیدی را از نسخه آیفون یا نسخه تحت وب داتشته باشید.

این بروزرسانی همچنین سبک طراحی متریال را هم به اپلیکیشن یاد شده در آیفون و آیپد آورده و در بخش آهنگ های در حال اجرا توضیحات اضافه در مورد موزیک در حال پخش را نشان می دهد.

اگر بخواهیم خیلی سریع بیان کنیم، با این بروزرسانی در اپلیکیشن پلی موزیک گوگل، حالا کاربران پلتفرم اپل نیز می توانند تجربه ای شبیه به کاربران اندرویدی را داشته باشند. تمام گزینه ها و امکاناتی که برای هر آهنگ در اندروید وجود دارد حالا در آیپد شما نیز در دسترس است.

تنها موردی که هنوز وجود ندارد این است که نمی توانید برای دسترسی به تمام موسیقی ها اشتراک تهیه کنید تا با آن و با هزینه ای ماهانه به تعداد زیادی آهنگ دسترسی داشته باشد. می توانید این کار را از طریق نسخه اندروید یا نسخه تحت وب انام دهید.

سرویس موسیقی گوگل پلی بسیار محبوب شده و موزیک های زیادی در آن قرار دارد و به لطف وجود چنین اپلیکیشنی قادر خواهید بود تا به همه آنها به راحتی دسترسی داشته و به صورت آنلاین بتوانید این موزیک ها را استریم کنید. سرویس اشتراک ماهانه یا سالانه موزیک ها نیز بر اساس نوع سبک موسیقی و یا یک خواننده خاص اکنون فراهم شده که می توان با سرعت بیشتری به محتوای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *