عینک ۸۴۰ دلاری سونی، واقعیت دارد

عینک ۸۴۰ دلاری سونی، واقعیت دارد
  • 1393/11/29
  • مهدي ده نبي
  • 0

سونی در حال تولید ابزارهایی Clip-on Headset برای مقابله با گوگل گلس است، اما اولین قدم این شرکت بزرگ برای وارد شدن به این عرصه، این عینک است. این محصول هنوز برای مصرف کننده ها تولید نشده است، اما به زودی با نام SmartEyeGlass SED-E1 با قیمتی معادل ۸۴۰ دلار در ماه مارچ در ۱۰ کشور دنیا عرضه خواهد شد. در حالی که ما منتظر در دسترس قرارگیری HoloLens مایکروسافت هستیم، سونی به دنبال تولید و معرفی این محصول خود است.

در این دمو می توانید برخی قابلیت های آن را مشاهده نمایید. در این عینک، یک دوربین ۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است که به کاربر اجازه شکار عکس و فیلم را می دهد.

همانطور که حدس می زنید، این عینک می توانید با دستگاه های اندرویدی سینک شده و همچنین قابلیت کنترل توسط قطعه ای که در عکس مشاهده می کنید را نیز دارد. البته این نکته را باید ذکر کنیم که این قطعه شامل باطری، اسپیکر، میکروفون، NFC و کنترل های لمسی نیز می باشد. این محصول در هنگام روشن بودن صفحه نمایش، دارای عمر باطری ۶۰ دقیقه ای و در هنگام خاموش بودن نیز، ۱۵۰ دقیقه روشن می ماند. مسئولان سونی اعلام کرده اند که از طریق این محصول و با استفاده از اپلیکیشن ها، می توانید به فیس بوک و توییتر نیز دسترسی داشته باشید. در حال حاضر متخصصان سونی در حال آماده سازی SDK مربوطه برای ارائه به برنامه نویسان هستند. در حال حاضر در کشورهای آمریکا، انگلستان، آلمان و ژاپن می توانید اقدام به ثبت درخواست برای دریافت SDK نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *