از ایده های فناورانه ی دانشجویان حمایت خواهدشد

از ایده های فناورانه ی دانشجویان حمایت خواهدشد
  • 1393/11/29
  • فرشته سعیدی
  • 0

طبق گفته ی رئیس پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران، در سال آینده با اعتباری نزدیک به ۱۰۰ میلیون ریال از ایده های دانشجویان حمایت خواهدشد.

به گزارش گویا آی تی، محمدجعفر صدیق‌دامغانی‌زاده در نشست خبری امروز گفت: در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، کارکرد اصلی به گونه ای است که برای ایجاد شرکت‌های دانش بنیان زایشی یا رویشی، باید برنامه‌ریزی کنیم.

همچنین گفت: هدف اصلی ما این است که ۱۰ درصد خروجی دانشجویان کارشناسی قبل از فارغ‌التحصیلی بتوانند شرکت دانش بنیان داشته باشند.

رئیس پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران افزود: قصد داریم در پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران، خروجی‌هایمان به صورت شرکت‌های دانش بنیان وارد جامعه شود و به اشتغال فارغ‌التحصیلان کمک کند.

صدیقه دامغان زاده گفت: ما توانایی این را داریم که به اندازه ی مبلغی بین ۶۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال از ایده های دانشجویان حمایت کنیم تا بتوانند در مرکز کارآفرینی کار و خود را ثابت کنند.

طبق گفته ی صدیق دامغان زاده، قرار است در سال آینده ۵۰ الی ۲۰۰ نوع از این اعتبار در بین دانشجویان دانشگاه توزیع شود و در سال آینده ۱۲ استارتاپ را در دانشگاه، جهت پرورش ایده‌ها عملی می‌کنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *