امکانات جدیدی به Xbox One Upload Studio اضافه شد

امکانات جدیدی به Xbox One Upload Studio اضافه شد
  • 1393/11/29
  • پوریا رستمی
  • 0

همانطور که میدانید، مایکروسافت از همان ابتدا قابلیت های منحصر بفردی را برای کنسول بازی نسل‌هشتمی اش به نمایش اذهان عمومی گزاشت، که از جمله آن ها میتوان به Xbox One Upload Studio اشاره داشت. Xbox One Upload Studio یک نرم افزار درون دستگاهی اِدیت و ویرایش ویدئو است، که متاسفانه از ابتدای معرفی اش تا کنون از قابلیت هایش به مراتب کمتر از دیگر نرم افزار های این کنسول بازی پرده برداری شده است. حال، مایکروسافت با انتشار اطلاع رسانی جدیدی، از ویژگی های جدید این نرم افزار پرده برداشت، که به مراتب میتواند مستلظم راحتی هرچه تمام تر و کار آمد تر شدن برای اشتراک گزاری گیم پلی و از این قبیل ویدئو ها میان بازیبازان شود.

این نرم افزار، هم اکنون توانایی ظبط ۳۰ دقیقه ویدئو بی وقفه، از گیم پلی بازی هارا داراست، علاوه بر این کاربر خاطی توانایی انجام امور ساده گرافیکی همچون اضافه کردن نوشته به ویدئو یا گزاشتن افکت های متنوع در آن را نیز داراست.

قطعا بسیاری از بازیبان و کاربران از این نرم افزار استقبال و به ضبط ویدئو های خود از بازی ها میپردازند، ولی یکی از عواملی که این نرم افزار را بسیار متمایز کرده است، وجود قابلیتی برای حذف پس زمینه سبز در ویدئو هاست، که به کاربران علاوه بر ضبط محتوای بازی های ویدئویشان، امکان تهیه گزارشات با کیفیت را نیز میدهد، مایکروسافت در این باره توضیح میدهد، که بازیبازان با استفاده از این قابلیت توانایی حذف پس زمینه تصویر خود و سپس تعویض با یک تصویر با کیفیت تر دیگر را دارند، که در نتیجه شاهد یک بررسی ویدئویی کامل از بازی مورد نظر خواهیم بود.

مایکروسافت این  آپدیت را به صورت رسمی منتشر کرده است، پس اگر دارای Xbox one هستید و به تهیه از این قبیل ویدئو ها از بازی خود علاقه مندید، دست به کار شده و آپدیت آن را دانلود و نصب نمایید.

نظر شما در این باره چیست؟ با ما در میان بگزارید…

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *