در آخرین بروزرسانی Assassins Creed Unity، اپلیکیشن پشتیبانی آن حذف خواهد شد

در آخرین بروزرسانی Assassins Creed Unity، اپلیکیشن پشتیبانی آن حذف خواهد شد
  • 1393/11/30
  • پوریا رستمی
  • 0

زمانی که من برای اولین بار بازی assassins creed unity را در اسمار‌ت‌فونم تجربه کردم، متوجه قفلی برخی از مراحل و محتویات موجود در آن شدم، که فقط و فقط در صورت نصب اپلیکیشن پشتیبان این بازی در گوشی هوشمندم این محتویات باز میشد، حال طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، معلوم شد، این قابلیت بی ثمر به دلیل اعتراض بسیاری از گیمر ها، توسط یوبیسافت در جدید ترین بروزرسانی بازی، حذف شد! با ما در ادامه همراه باشید.

یوبیسافت امروز طی بیانیه ای اعلام کرد، این قابلیت به درخواست بسیاری از گیمر ها از این عنوان برداشته شد، البته گیمر ها در صورت تمایل توانایی نصب آن را نیز دارند، که در این صورت محتوای بیشتری به بازی اضافه خواهد شد (جدا از محتویات اولیه بازی).

قابل ذکر است در قبل، ما شاهد قفل شدن برخی از محتویات آنلاین اضافه بازی به دلیل خرابی سرور های یوبیسافت بودیم، حال امروز تمامی این محتویات نیز بازگردانی شد.

در آخر نیز، امروز شاهد انتشار  بروزرسانی پنجم این عنوان برای کنسول های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت، یعنی ps4 و xbox one بودیم، که موجب رفع بسیاری از باگ ها و مشکلات بازی خواهد شد، شما میتوانید آن را از این لینک دانلود کنید.

داستان این عنوان، روایت گر تغییر و تحولات گروه فرقه قاتلین در پی انقلاب صنعتی فرانسه است، پس اگر علاقه مند به بازی هایی بر محوریت داستان های تاریخی هستید، به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا یوبیسافت با این کار خود میتواند فروغ از دست رفته این سری را باز گرداند؟ نظرات خود را با ما در میان بگزارید…

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *