ورزش‌نگار ؛ وضعیت گروهای لیگ فهرمانان آسیا/ منتخبان تیم فوتبال جوانان و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ وضعیت گروهای لیگ فهرمانان آسیا/ منتخبان تیم فوتبال جوانان و بیشتر
  • 1393/11/30
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

اسامی منتخبان تیم فوتبال جوانان

IMG_0715-635159176681232876

سرمربی تیم فوتبال کشورمان، جناب آقای امیر حسین پیروانی برای آماده سازی اردوی تیم ملی، ۲۸ بازیکن را دعوت نمود. به گزارش گویا ورزش، قرار است اردوی تیم فوتبال کشورمان از پنجم تا هشتم اسفند در کمپ تیم های ملی اجرا شود. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

جریمه شدن دو تیم تراکتورسازی و نفت

khr_0

به نقل از فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی به دلیل تخلفهای انجام شده توسط تیم های لیگ برتری تراکتورسازی تبریز و نفت تهران آنها را جریمه کرده است. طی دیدار تیم های پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز هواداران تراکتورسازی به داور و بازیکنان پدیده خراسان فحاشی نمودند که کمیته انضباطی برای این تخلفات تیم تبریزی را ۵ میلیون تومان جریمه نقدی کرده است. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

ایران به آسانی سوئد را شکست داد

۲۱۸۳۶۶_۹۶۸

صبح امروز جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۵ کار خود را در سالن ۱۲ هزارنفری آزادی تهران آغاز کرد و تیم کشورمان به مصاف دو تیم آذربایجان و سوئد رفته و متاسفانه مقابل آذربایجان با شکست رو به رو شد اما سوئد را به آسانی شکست داد. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

کم تجربگی ، بلای جان بازل شد

۱۳۹۳۱۱۳۰۰۰۰۰۰۳_PhotoL

در شب دوم دور رفت لیگ قهرمانان اروپا ، شب گذشته تیم های بازل سوئیس و پورتو پرتغال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.این مسابقه که در ورزشگاه چاکوب پارک بازل سوئیس برگزار شد با گلهای گونزالز و دنیلو در دقایق ۱۱ و ۷۹ به تساوی کشیده شد تا تیم صعود کننده به مرحله بعد در پرتغال مشخص شود. این بازی با حملات همه جانبه بازل آغاز شد و با اولین حمله جدی این تیم دروازه پرتو باز شد ولی در ادامه این بازلی ها بودند که با بی تجربگی یک پنالتی به پورتو هدیه دادند تا این تیم بازی را به تساوی بکشاند. البته دقایقی قبل از پنالتی ، پورتو به گل رسیده بود ولی این گل مردود اعلام شد. با این نتیجه کار برای بازل در بازی برگشت سخت خواهد بود و پورتو که یکی از تیم های با سابقه در لیگ قهرمانان می باشد ، کار به مراتب آسان تری در مقابل تیم سوئیسی خواه داشت چرا که با یک تساوی بدون گل نیز این تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

بررسی وضعیت گروههای لیگ قهرمانان آسیا

۲۱۴۳۶۰۰_۹۸۰٫png

با برگزاری مسابقات دور اخر مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ، آخرین تیم های صعود کننده به دور گروهی این مسابقات مشخص شد تا تکلیف تیم های ایرانی برای شناخت کامل گروه خود مشخص شده و در این میان می توان گفت با وضعیت پیش آمده ، پرسپولیس تهران کار سختی برای صعود از گروه خود دارد و می توان نام گروه مرگ را برای این گروه به کار برد. با مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، وضعیت ۴ تیم گروههای مختلف مشخص شده و سهمیه ۴ تیمی ایران نیز در این مسابقات حفظ شد. تیم نفت تهران که آخرنی سهمیه کشورمان برای حضور در این مسابقات بود ، روز سه شنبه توانست با شکست الجیش جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

جوان شهرکردی غوغا به پا می کند!

n00129209-b

طبق گفته ی فدراسیون بسکتبال، در تابستان سال آینده تمامی حواس ها باید به بهنام یخچالی که از ستاره داران تیم بسکتبال است، باشد. ایران توانسته است در مسابقات قهرمانی آسیا ۳ مدال طلا کسب کرده و در جام های جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ شرکت کند.حامد حدادی، اولین اسمی است که بعد از شنیدن نام بسکتبال ایران به ذهن می رسد، به خصوص که او در بازی NBA سابقه دارد و سایر بازیکنان ازجمله، صمد نیکخواه بهرامی با هوش و استعداد خود کارهای زیادی برای بسکتبال ایران انجام داده و مهدی کامرانی از بزرگان این تیم و جزو چهره های شاخص است. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویا ورزش مراجعه نمایید.

در این ساعت به پایان یکی دیگر از سری مطالب وزرش‌نگار رسیدیم و خلاصه مهمترین اخبار ورزشی روز که در گویاورزش منتشر شده را خدمت شما خوبان تقدیم کردیم. در زیر می توانید لینک سایر مطالب منتشر شده در گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *