با Disa تمام سرویس های پیامرسان خود را یکجا داشته باشید!

با Disa تمام سرویس های پیامرسان خود را یکجا داشته باشید!
  • 1393/12/1
  • مجتبی
  • 1

سرویس های پیامرسان مانند واتزاپ، مسنجر فیسبوک و دیگر اپلیکیشن های چت را استفاده می کنید؟ ممکن است برخی دوستانتان فقط در فیسبوک باشند و برخی دیگر پیامهایشان را از طریق واتزاپ برایتان ارسال کنند.

حالا اپلیکیشن جدید با نام Disa به بازار موبایل ها عرضه شده که البته فعلا به صورت آزمایشی فعالیت می کند و در حال بررسی کارکرد خود است. اساسا اپلیکیشن یاد شده شما را قادر می سازد تا تمامی سرویس های چت و گفتگوی خود را در یک مکان داشته باشید. در حال حاضر سرویس های فیسبوک و پیام های متنی در Disa پشتیبانی می شوند و همچنین می توانید از سرویس واتزاپ هم در کنار این موارد استفاده کنید. اپلیکیشن مورد بحث قرار است به زودی برای پلتفرم iOS نیز عرضه شود.

استفاده از اپلیکیشن یاد شده فقط برای کاهش مصرف پردازنده نیست بلکه در حقیقت گفتگوهای شما را در سرویس های مختلف پیامرسان با هم ترکیب می کند و بر اساس رنگ هر کدام را متمایز می گرداند. یکی دیگر از امکانات کاربردی Disa قابلیت ارسال پیام های صوتی است. حتی با اینکه سرویس مورد ذکر در حالت آزمایشی به سر می برد ولی می توانید دو پیامرسان محبوب و پرکاربر را همزمان در آن استفاده کنید یعنی فیسبوک و واتزاپ. همچنین پیام های متنی (sms) های پیشفرض خود گوشی نیز در حال حاضر در Disa پشتیبانی می شود، بنابر این اگر به این اپلیکیشن علاقمند شده اید می توانید همین الان آن را دانلود کرده و زندگی اجتماعی خود را آسان تر کنید!

[button color=”green2″ link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.disa&hl=en” align=”center” target=”_blank”]دانلود از گوگل پلی[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *