سامسونگ سامانه لوپ پی را از آن خود کرد

سامسونگ سامانه لوپ پی را از آن خود کرد
  • 1393/12/1
  • مهرداد فراهانی
  • 0

پس از اینکه گوگل به فکر ساخت یک سامانه پرداخت افتاد حال نوبت به سامسونگ است که در این راه قدم بگذارد. در دسامبر سال ۲۰۱۴، شایعاتی مبنی بر به توافق رسیدن بنیانگذاران سامانه Loop Pay با سامسونگ برای خرید این سامانه، منتشر شد و حالا با انتشار بیانیه ویل گریلین مدیر عامل لوپ پی متمئن شدیم که در واقع سامسونگ قصد داشته با این کار همانند اپل پی سامانه پرداخت اختصاصی خود را راه اندازی کند.

پس از انتشار شایعات درباره این دو شرکت سامسونگ در بیانیه ای گفت: دو بنیانگذاران شرکت LoopPay قطعا به ما ملحق می شوند، اگر چه وضعیت بقیه تیم LoopPay مشخص نیست.

حالا ویل گریلین مدیرعامل و موسس شرکت LoopPay بیانیه زیر را منتشر کرده است:

“چشم‌انداز آینده و امید ما انتقال مصرف کنندگان از کیف پول فیزیکی به سیستم پرداخت دیجیتالی ادامه خواهد داشت.”

“ما مشتاقانه در انتظار همکاری با سامسونگ برای ارائه امن ترین و محبوبترین پلت فرم تلفن همراه در جهان هستیم.”

شرکت لوپ پی در سال ۲۰۱۲ بنا نهاده شد، سامانه این شرکت اجازه می دهد تا به کاربران برای پرداخت ها از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند. اما بر خلاف اپل پی، که با استفاده از ارتباطات نزدیک NFC عمل می کند، این شرکت با استفاده از انتقال مغناطیسی ایمن (MST)، شبیه به نوار مغناطیسی بر روی کارت های اعتباری سنتی عمل می کند و کاربران اطلاعات کارت اعتباری را در کیف پول دیجیتال اپلیکیشن لوپ پی ذخیره می کنند که بر روی iOS و اندروید قابل نسب است، اما انجام معاملات نیز نیاز به تهیه کارت ۵۹.۹۵ دلاری این شرکت است که قادر به پرداخت MST می باشد.

لوپ‌پی پیش از ورود اپل پی در جلب توجه مشتریان موفق‌ عمل می کرد و توانسته بود در بین کاربران مورد قبول واقع شود. در این فناوری فروشندگان به سیستم پرداخت مشابه اپل‌پی نیاز نخواهند داشت؛ اگرچه وجود سخت‌افزار اضافی گامی غیر حرفه‌ای در سیستم پرداخت و معاملات خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *