امکان فعال کردن چراغ‌قوه، بلوتوث و وای‌فای توسط دستورات Google Now در اندروید ۵

امکان فعال کردن چراغ‌قوه، بلوتوث و وای‌فای توسط دستورات Google Now در اندروید ۵
  • 1393/12/2
  • مجتبی
  • 2

در حال حاضر کاربران اندرویدی که قصد دارند از چراغ قوه دستگاه‌شان استفاده کنند مجبور هستند تا از اپلیکیشن های پیشفرضی که کاخانه تولید کننده تلفن هوشمند یا تبلت آنها در نظر گرفته بهره ببرند و یا یک اپلیکیشن دیگر را برای این منظور دانلود کنند. برای کسانی که اندروید ۵ را بر روی دستگاه خود نصب کرده اند دستورات دستیار صوتی گوگل‌ناو اکنون قادر است با دریافت دستورات صوتی چراغ قوه، وای فا و بلوتوث را کنترل کنند.

nexus2cee_lollipop-google-now-toggle-bluetooth-217x386 nexus2cee_lollipop-google-now-toggle-wifi-217x386

از آنجا که پس از دریافت هر پیام صوتی یک کارت در دستیار صوتی گوگل نمایان می شود پس می توانید به سرعت عمل درخواستی را با تعامل با آن انجام دهید. دیگر دستورات نظیر روشن و خاموش کردن حالت هواپیما، میزان روشنایی یا کم و زیاد کردن صدا کار نمی کنند. کنون روش درخواست شما از گوگل‌ناو دستخوش تغییراتی شده و کاربر با مراجعه به سربرگ تنظیمات می تواند تمامی اختیارات مرتبط را به دلخواه خود تنظیم کند.

این هم دلیل دیگری برای کسانیست که هم اکنون از اندروید ۴/۴ کیت کت یا قبل از آن استفاده می کنند تا دستگاه خود را زودتر به اندروید ۵ آبنبات چوبی بروزرسانی کنند. نظر شما در مورد این قابلیت های جدید دستیار صوتی گوگل چیست؟

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    من رو گوشیم اندروید L دارم (Nexsus7)هستش لاین و اتس آپ رو وقتی وا می کنم می نویسه ،The program has stopped لاین رو آپدیت کردم ولی بازم همینو می نویسه. لطفا راهنماییم کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *