انتشار تصویر براق سامسونگ Galaxy S6 در اینستاگرم، به نظر می رسد تایید بدنه فلزی است

انتشار تصویر براق سامسونگ Galaxy S6 در اینستاگرم، به نظر می رسد تایید بدنه فلزی است
  • 1393/12/2
  • مهرداد فراهانی
  • 0

galaxy s6

بعد از ظهر جمعه، سامسونگ یک عکس در صفحه اینستاگرم خود منتشر کرد که به احتمال زیاد مربوط به گلکسی S6 است. این تصویر شبیه به یک تیزر تبلیغاتی است که در پایین آن عبارت گلکسی بعدی نوشته شده است، در این تصویر  نشان داده شده، که این اسمارت‌فون طراحی نازکی دارد و در پس زمینه به نظر می رسد بدنه آن از نوع فلزی می باشد. این ثابت می کند که سامسونگ در نهایت تصمیم به گوش دادن به نظر بسیاری از مشتریان خود شده است که از ساختار پلاستیکی که اغلب در مدل های پرچمدار این شرکت به کار برده می شد خسته شده بودند.

سامسونگ ظاهرا طراحی گلکسی S6 را از ابتدا آغاز کرده و به کلی تغییر داده است، و تلاش می کند تا رقیب خوبی برای محصولات اپل باشد.

ما انتظار داریم که سامسونگ گلکسی S6 را در یکم مارس در بارسلونا همراه با بدنه فلزی پرده برداری کند. در همان روز، اچ‌تی‌سی هم احتمالا از One life یا M9 و One max 2 پرده برداری می کند. امسال کاملا یک سال مهم برای سامسونگ است. گلکسی S6 می تواند روند اخیر این شرکت را از طریق طراحی دیدنی و جذاب، تغییر دهد و یا شاید هم نتواند همگام با رقابای قوی در سطح جهانی پیش برود. به هرحال همه چیز با ورود گلکسی S6 مشخص می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *