تصاویر، مشخصات، قیمت و سایر جزئیات رسمی Htc One M9 به بیرون درز کرد

تصاویر، مشخصات، قیمت و سایر جزئیات رسمی Htc One M9 به بیرون درز کرد
  • 1393/12/3
  • مجتبی
  • 0

بنا به اعلام وب سایت آلمانی MobileGeeks که یک منبع بسیار قابل اعتماد است، آنچه در تصویر بالای این مطلب میبینیم، عکس رسمی تلفن هوشمند HTC One M9 است. علاوه بر این وب سایت یاد شده گفته که قیمت و سایر مشخصات این دستگاه را هم می داند.

تصاویر رندر شده به رنگ های خاکستری و طلایی-خاکستری هستند و آنچه در اینجا میبینیم قبلا هم در بسیاری از تصاویر لو رفته از HTC One M9 مشابهش را داده بودیم.

تعجبی نیست که این مشخصات را هم از M9 ببینیم. بر اساس گزارش یاد شده تلفن هوشمند جدید اچ تی سی، از صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بهره خواهد برد و از پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگونتن ۸۱۰ بهره میبرد و فرکانس کاری هر هسته این چیپ هم بر روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده.

دوربین اصلی این محصول ۲۰ مگاپیکسلی است و یک فلاش دوگانه LED در کنار آن قرار دارد. در جلو گوشی یاد شده هم دوربین ۴ التراپیکستی در نظر گرفته شده. بعلاوه رم پردازشی این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه داخلی‌اش هم ۳۲ گیگابایت است. این محصول از کارت حافظه جانبی micro SD پشتیبانی می کند که می توان از طریق آن حافظه دستگاه را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر هم افزایش داد. سیستم عامل پیشفرض M9 اندروید ۵ آبنبات چوبی بوده که به رابط کاربری انحصاری اچ تی سی یعنی Sense 7 هم مزین شده. بلندگوهای سنتی و همیشگی شرکت مورد بحث هم مانند همیشه حضور دارند و در بالا و پایین دستگاه شاهد دو بلندگوی BoomSound هستیم. این محصول از شبکه های پرسرعت LTE پشتیبانی می کند که سرعت دانلود را تا ۳۰۰ مگاپایت بر ثانیه برای کاربر به ارمغان می آورد. ضخامت این گوشی ۹/۶۱ میلیمتر است و وزن آن هم ۱۵۷/۵ گرم است. اما باتری چه؟ در دل این محصول یک باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپرساعت قرار داده شده.

[quote align=”right”]

عرضه تلفن هوشمند HTC One M9 احتمالا از اول آپریل و در اروپا آغاز خواهد شد

[/quote]

عرضه تلفن هوشمند HTC One M9 احتمالا از اول آپریل و در اروپا آغاز خواهد شد و قیمت مدل آنلاک و بدون قرارداد  آن ۷۵۰ دلار علام شده. مانند همیشه بنظر می رسد که  اچ تی سی مانند همیشه نمی تواند رازهای خود را نگه دارد و همانطور که احتمالا خبر دارید سال گذشته نیز قبل از معرفی رسمی M8 تصاویر و ویدئوهای آن لو رفت. امسال هم تقریبا می دانیم که در روز معرفی قرار است با چه محصولی مواجه شویم و این محصول چه مشخصاتی خواهد داشت.

قرار است تا در روز یکم ماه مارس اسل میلادی جاری شرکت اچ تی سی از نسل جدید پرچمدار خود یعنی HTC One M9 در کنگره جهانی موبایل MWC 2015 رونمایی کند. همچنین انتظار معرفی مدل بزرگتر این محصول با نام HTC One M9 Plus با صفحه نمایش ۵/۲ اینچی QHD در این مراسم هست.

با توجه به بروزرسانی‌ای که در منبع این مطلب منتشر شده تصاویر M9 از وب سایت نمایندگی فروش آلمانی اچ تی سی یعنی CyberPort به بیرون درز یافته اند. در هر صورت چیزی تا زمان معرفی رسمی این دستگاه نمانده و بزودی و در یکم مارس همه چیز مشخص خواهد شد. در زیر می توانید تصاویر بیشتری را از HTC ONE M9 مشاهده کنید.

HTC-One-M9-renders ۳

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *