ورزش‌نگار ؛‌سرمربی فصل آتی استقلال/ رفع مشکل مالی نفت و بیشتر

ورزش‌نگار ؛‌سرمربی فصل آتی استقلال/ رفع مشکل مالی نفت و بیشتر
  • 1393/12/3
  • مجتبی
  • 0

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

پس از برد بایرن مونیخ در بوندس‌ لیگا

۱۳۹۳۱۲۰۳۰۹۵۲۱۵۸۵۲۴۷۹۶۶۵۳گواردیولا بعد از پایان یافتن بازی پر گل بایرن مونیخ گفت : این بازی توسط ما بسیاتر جدی گرفته شد جز چند صحنه که باز هم اجازه گل زنی به تیم پادربورن را نداده بودیم . همچنین بعد از بازی اقدام به تعریف و تمجدید از شاگردان خود را کرد و همچنین افزود با توجه به آن همه تحقیری که تیم پادربورن شد هنوز هم جزو ۱۸ تیم برتر فوتبال آلمان می باشد . برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

شکایت مربی تیم ملی فوتبال بانوان از ملوان

isna-aryajafari-bمینا قنبر زاده با توجه به صحبت های مهناز امیر شقاقی در مورد اینکه تیم های بم و سیرجان و ملوان جهت شرکت در تیم ملی فوتبال بانوان به ما بازیکن نداده اند، گفت: ما همیشه برای تیم ملی بازیکن فرستاده ایم وحتی یکی از بازیکنان ما به نام گرائیلی چون در تیم ملی بود در بازی روز جمعه نتواستیم از او استفاده کنیم. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

قطبی و برانکو سالهاست که استراحت می کنند

۱۵۹۵۵۲۳

حمید درخشان سرمربی پرسپولیس که تیمش روز سه شنبه در یک بازی سخت و نفس گیر به مصاف لخوای قطر خواهد رفت در مصابحه ای صبح امروز از نامزدهای سرمربیگری در پرسپولیس انتقاد کرد و گفت : گزینه هایی که مسئولین تیم برای سرمربیگری در پرسپولیس دارند ، سالهاست که بدون تیم هستند و استراحت می کنند، حداقل نام افرادی را بیاورید که در حال کار هستند. وی افزود : ما می دانیم در تیمی هستیم که هر ساعت یک خبر جدید از آن در رسانه ها منتشر می شود ، ولی این روندی که در حال انجام می باشد به نفع این تیم نیست و باید رسانه ها و اطرافیان اجازه دهند که پرسپولیس آرامش پیدا کرده و بازیکنان بتوانند با یک خیالی آسوده تر به میدان بروند.ما در حال حاضر باید مشکلات داخلی تیم را حل کنیم ، مشکل این تیم مربی نیست. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

کدامیک از این ۳ نفر ، سرمربی فصل بعد استقلال خواهند بود؟

IMG09553963

در گیر و دار حواشی مختلف پرسپولیس که بحران این تیم را فراگرفته ، رقیب سنتی این تیم در مقابل اما ، بحران ندارد ولی رقابتی زیرپوستی برای سکان سال بعد این تیم در حال انجام می باشد که با نزدیک شدن به آخر فصل این رقابت بیش از پیش شده و گمانه زنی ها برای آن نیز افزایش پیدا کرده است. در حال حاضر امیر قلعه نویی سکان هدایت تیم استقلال را در چهاردهمین دوره لیگ برتر بر عهده دارد ولی کمتر کسی است که نداند وی برای سال بعد با دو گزینه جدید و بسیار جدی رقابت خواهد کرد چرا که از طرفی فرهاد مجیدی ، یکی از بازیکنان بسیار محبوب قرار دارد که با توجه به پست های گاه و بیگاهش در اینستاگرام علاقه اش را نشان میدهد و از طرف دیگر علیرضا منصوریان می باشد که با تیم نفت صدرنشین لیگ برتر می باشد و تیمش در بازی های آسیایی نیز حضور دارد. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

مشکل مالی نفتی ها برای سفر به تاشکند حل شد

۸۷۶۳۴_۷۴۴تیم نفت تهران که قرار است ساعت ۲۲ امشب عازم تاشکند شود با مشکلات مالی برای پرداخت هزینه پرواز و اقامت بودند که حتی خبر لغو پرواز این تیم منتشر شد که با اعلام مدیرعامل این باشگاه ، مشکل مالی تیم حل شده و طبق قرار قبلی این تیم با یک پرواز چارتر به تاشکند خواهد رفت. برای مشاهده متن کامل این مطلب به سایت گویاورزش مراجعه کنید.

در ای لحظه به پایان یک ورزش‌نگار دیگر رسیدیم و خلاصه مهمترین اخبار ورزشی روز منتشر شده در گویاورزش را به اطلاعتان رساندیم. در زیر می توانید لینک سایر مطالب امروز گویاورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

  • نتایج پایانی رقابت ها ی سوپر لیگ B بسکتبال زنان
  • ذوب آهن ، تیمی که باید الگوی تیم های دیگر باشد
  • مشکلات تیم ملی فوتبال و استقلال بانوان
  • روزرو زمین مجموعه آزادی برای برگزای فینال والیبال
  • پشتیبانی مقام فرانسوی از قربانی نژادپرستانه
  • فوری/شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران شد
  • استعفاء رئیس فدراسیون کشتی ترکیه
  • کفاشیان ، شایعه استعفای کی روش را تکذیب کرد
  • رای طالب لو در انتخابات هیئت فوتبال کیست؟

مانند همیشه برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *