Battery اپلیکیشنی برای مدیریت باتری در ویندوزفون

Battery اپلیکیشنی برای مدیریت باتری در ویندوزفون
  • 1393/12/4
  • مجتبی
  • 0

اپلیکیشن ‌Battery یک ابزار ساده برای مدیریت باتری در سیستم عامل ویندوزفون است. این ابزار وضعیت کنونی باتری دستگاه شما را نشان می دهد. یکی دیگر از اطلاعات کاربری‌ای که اپلیکیشن یاد شده به شما نمایش می دهد، زمان باقی مانده تا اتمام باتری و خاموش شدن گوشی است.

اما همه قابلیت های Battery فقط این دو مورد نیست. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا به آسانی بسیاری از سرویس های گوشی ویندوزفونی خود را فعال یا غیرفعال نمایید تا عمر باتری دستگاه‌تان را تا حد قابل توجهی افزایش یابد و این ویژگی برای بسیاری از افراد خیلی کاربردی است.

از دیگر ویژگی اپلیکیشن مورد بحث می توان به قابلیت نمایش درصد باتری اشاره کرد. در هنگام شارژ گوشی، این اپلیکیشن زمان باقی مانده تا شارژ کامل دستگاه را به شما نشان می دهد. همچنین از طریق اپلیکیشن مورد اشاره می توان از وضعیت اتصال به وای فای، بلوتوث، مکان، داده همراه و حالت هواپیما آگاه شد. اطلاعات گوتاگونی هم از طریق نوتیفیکیشن ها به کاربر نمایش میابد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

یکی دیگر از قابلیت های Battery امکان قرار دادن آن در کاشی های ویندوزفون است. ویژگی جالب دیگر اپلیکیشن یاد شده، همگام شدن آن با صفحه قفل است. ابزار مورد بحث می تواند هنگامی که باتری دستگاه ویندوزفونی شما کم است از طریق یک نوتیفیکیشن و در زمان مناسب این موضوع را یادآوری کند. بسیاری از اوقات پیش می آید که باتری گوشی ها به سرعت تخلیه می شود. اپلیکیشن ‌Battery در این مواقع بسیار خوب عمل کرده و باز هم از طریق نوتیفیکشن این موضوع را به اطلاعتان می رساند. یکی دیگر از اطلاع رسانی های خوب این اپلیکیشن زمانیست است که دستگاه به صورت کامل شارژ شده باشد. البته قابلیت فعال یا غیر فعال کردن یک به یک نوتیفیکیشن هایی که اپلیکیشن مورد بحث می تواند نمایش دهد وجود دارد.

بر اساس اینکه دستگاه شما چه میزان شارژ دارد رنگ پس زمینه آن تغییر می کند. رنگ آیکون اپلیکیشن نیز بر اساس میزان و درصد شارژ باتری تغییر خواهد کرد. این اپلیکیشن می تواند از کاشی های ویندوزفون به صورت هوشمند بهره ببرد.

به طور خلاصه می توان اپلیکیشن Battery را ساده اما بسیار قدرتمند ارزیابی کرد که قابلیت های شخصی سازی زیادی را به کاربر ارائه می کند. اگر از گوشی های ویندوزفونی استفاده می کنید دانلود این برنامه بسیار کاربری را از طرف گویا آی تی به شما پیشنهاد می کنیم. اپلیکیشن Battery با ویندوزفون ۸ به بالا سازگاری دارد.

[button color=”blue2″ link=”http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/battery/c8e96f8e-cda1-4e25-b628-e934815b25cb” align=”center” target=”_blank”]دانلود از ویندوزفون استور[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *