ال‌جی از چهار گوشی هوشمند میان رده رونمایی کرد

ال‌جی از چهار گوشی هوشمند میان رده رونمایی کرد
  • 1393/12/4
  • مجتبی
  • 0

در صبح امروز ال‌جی از چهار مدل گوشی میان رده هوشمند خودرونمایی کرد. هر کدام از این موبایل ها با پشتیبانی از ۳G و ۴G LTE در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. تلفن هوشمند LG Joy از صفحه نمایشی ۴ اینچی بهره می برد که رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می دهد. در دل این دستگاه یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز قرار دارد. البته مدل دیگری از این محصول مجهز به پردازنده چهار هسته با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز است. بر اساس ناحیه های مختلف مدل های ۴ گیگابایت و ۸ گیگابایت این گوشی ارائه خواهد شد. دوربین اصلی LG Joy در پشت ۵ مگاپیکسل و در جلو هم ۳ مگاپیکسلی است. باتری دستگاه مورد بحث هم ۱۹۰۰ میلی آمپرساعت در نظر گرفته شده.

اما دومین مدل معرفی شده امروز LG Leon نام دارد که صفحه نمایش آن ۴/۵ اینچی است که رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۰ پیکسل را ارائه می کند و در دل آن یک پردازنده ۱/۲ گیگاهرتزی یا یک پردازمده چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱/۳ گیگاهرتز قرار گرفته شده. حافظه داخلی ذخیره سازی این گوشی ۸ گیگابایت است و دوربین های بکار رفته در آن در پشت و جلو به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند.ر در این محصول دکمه های روشن/خاموش و کم و زیاد کردن صدا در پشت قرار گرفته اند و باتری ان هم ۱۹۰۰ میلی آمپری است.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

سومین مدل LG Spirit نام دارد و از صفحه نمایشی ۴/۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد. پردازنده مورد استفاده در این محصول ۱/۲ گیگاهرتزی یا چهار هسته ای با فرکانس کاری ۱/۲ گیگاهرتز است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای گوشی مورد بحث ۲۱۰۰ میلی آمپرساعت است. دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسل و دروبین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسل است. در این تلفن هوشمند هم مانند مدل قبلی دکمه های پاور و تنظیم بلندی صدا در پشت قرار دارند. در نهایت چهارمین مدل LG Magna است که مشخصاتیش دقیقا مانند LG Spirit است با این تفاوت که باتری بکار رفته در آن ۲۵۴۰ میلی آمپرساعت است.

جان چو، از ال‌جی موبایل می گوید:

[quote]برای میلیون ها مشتری در سراسر دنیا معیار اصلی برای خرید تلفن هوشمند، بزرگ یا کوچکتر بودن آن یا سریع بودنش نیست. با تلفن های هوشمند میان رده جدید ما، کاربران بیشتری به تلفن های هوشمند ال جی روی خواهند‌ آورد.[/quote]

ال جی با معرفی این ۴ تلفن هوشمند برخی از ویژگی های گوشی های بالارده را در دستگاه های میان رده قرار داده. برای مثال هر چهار مدل یاد شده از ژست های حرکتی برای گرفت عکس سلفی پشتیبانی می کنند. همچنین هر چهار گوشی جدید معرفی شده، از امکان Glance View بهره می برند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا صفحه نمایش را در حالی که خاموش است به بالا یا پایین سوایپ کنید تا زمان و هر نوتیفیکیشنی را مشاهده کنید. در حالی که ال‌جی هنوز قیمت محصولات مورد اشاره را اعلام نکرده، اما قرار است از هفته‌ی آینده شاهد عرضه این گوشی ها به بازارهای مختلف باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *