مایکروسافت درحال کار بر روی برنامه ای برای پیدا کردن دوستان است

مایکروسافت درحال کار بر روی برنامه ای برای پیدا کردن دوستان است
  • 1393/12/4
  • مهرداد فراهانی
  • 0

 به نظر می رسد مایکروسافت در حال توسعه یک برنامه جدید است که این برنامه همانند Find My Friend در iOS عمل می کند و با آن می توان به راحتی مکان دوستان خود را پیدا کنید، البته به شرطی که آنها هم از همین پلت فرم استفاده کنند. بنا به گزارش ها مایکروسافت در حال توسعه نرم افزاری به نام People Sense است که تقریبا همین کار را، برای پلت فرم ویندوز فون انجام خواهد داد. اساس کار این نرم افزار به نقشه های Bing وابسته است و امکان فراخوانی دوستان از ویژگی های پیام رسانی آن است.
در وب سایت اسپانیایی مایکروسافت گویا اطلاعات نسبتا مفصلی از ساخت People Sense به دست آمده است. در حال حاضر این برنامه با اسم رمز Buddy Aware در حال ساخت است.

با این برنامه امکان مشاهده زمان واقعی اطلاعات مکانی یک کاربر آشنا فراهم می شود و همچنین محل دقیق آنها را جهت ملاقات فراهم می کند.
امکان تماس و ارسال پیامک هم با این برنامه فراهم شده است و به نظر می رسد در زمان برقراری تماس با کاربرانی که در نزدیکی شما هستند این برنامه یک اطلاعیه هشدار به شما میدهد که میتوانید با آن کاربر از نزدیک صحبت کنید. البته هنوز هم در توسعه این نرم افزار این احتمال وجود دارد که ویژگی های دیگری در آینده به آن اضافه شود.
مایکروسافت هنوز زمانی برای عرضه اپلیکیشن People Sense برای ویندوز فون در نظر نگرفته است. هر چند این برنامه به کاربران اندروید و iOS هیچ خدمتی ارایه نمی دهد اما مایکروسافت باید بداند که اکثریت دوستان یک کاربر ویندوزفون از این دو پلت فرم استفاده می کنند و بهتر است این اپلیکیشن را برای این دو پلتفرم هم عرضه کند. البته این فقط یک پیشنهاد است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *