تاریخ کنفرانس TwitchCo مشخص شد

تاریخ کنفرانس TwitchCo مشخص شد
  • 1393/12/4
  • مجتبی
  • 0

توییچ از برگزاری اولین رویداد خود با نام TwitchCon خبر داد که در شهر خانگی‌اش یعنی سانفرانسیسکو انجام می شود. از این رویداد به منظور جشن همه چیز Twitch یاد شده. جزئیات دیگر در مورد رویداد یاد شده به زودی اعلام خواهد شد. در حال حاضر شرکت مورد بحث زمان برگزاری این کنفرانس را اعلام کرده و افراد علاقمند به این رویداد می توانند از همین حالا نسبت به زمان برگزاری آن آگاهی یابند.

توییچ یک سرویس استریم ویدئو محبوب برای گیمرهاست که افراد می توانند در ان از بازیهای انجام شده خود فیلم به اشتراک بگذارند. این سرویس آنقدر پیشرفت خوبی داشت که تنها چند سال پس از تاسیس، مورد توجه کمپانی های بزرگ قرار گرفت و در نهایت هم آمازون مالک آن شد. این خرده فروشی آنلاین سرویس توییچ را با مبلغ یک میلیارد دلار در سال گذشته از آن خود نمود.

سرویس مورد اشاره خود ۴ سال عمر دارد. در پایان سال ۲۰۱۳ میلادی توییچ بیش از ۴۰ میلیون کاربر داشت که بیش از ۱۰۰ میلیون دقیقه ویدئو را در هر روز به صورت میانگین در آن آپلود می کردند.

در رویداد TwitchCon از محبوبترین کاربران این سرویس تقدیر به عمل می آید و از انها خواسته می شود تا نظرات خود را برای بهبود این سرویس اعلام کنند. کنفرانس مورد اشاره توسط Twitch و ReedPOP برگزار می گردد.

یک زمابندی داخلی و نیز برنامه هایی که در این رویداد اجرا خواهند شد بزودی اعلام می گردد. اما در حال حاضر شرکت مورد بحث اعلام کرده که TwitchCon  بین ۲۵ تا ۲۶ ماه سپتامبر سال جاری میلادی و در Moscone West سانفرانسیسکو ایلت کالیفرنیا برگزار می گردد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *